Blog - zpomyslami.pl - promujemy efektywnie

Blog

Nowy button na Facebook’u!

Długo wyczekiwany przycisk „Nie lubię tego” już niebawem pojawi się na Facebooku. To spełnienie oczekiwań użytkowników portalu, którzy od lat prześcigali się w prośbach o nową funkcjonalność. Co przyniesie? Przede wszystkim możliwość wyrażania opinii. Zuckerberg obiecuje, że nowa funkcja zostanie przemyślana tak, by nie namawiała użytkowników do rozlewania fali krytyki. Za takie podejście dajemy kciuk…

adwords

6 najważniejszych zmian w AdWords

Podczas tegorocznej edycji konferencji Search Marketing Expo (SMX) — Google ujawniło zmiany, które w najbliższym czasie zamierza wprowadzić. Pojawiły się także zaskakujące fakty. 1. Liczba konwersji z tabletów przekroczyła liczbę konwersji na desktopach Naprawdę? Tym faktem jesteśmy zaskoczeni i prawdę mówiąc nie do końca temu dowierzamy. Stwierdzenie bazowało na danych 200 klientów, w przypadku których u 15% odnotowano…

newsfeed-facebook

Newsfeed w nowej odsłonie – czy fanpage poradzi sobie bez reklamy?

Facebook wciąż się zmienia, a wraz z nim strategia prowadzenia fanpage. Ostatni tydzień przyniósł zmianę jednego z algorytmów Facebooka. EdgeRank znowu namieszał w Newsfeed. Przede wszystkim Facebook postanowił ulepszyć dostępność aktywności, dotyczącej naszych najbliższych znajomych. Zmiana ta nie dotyczy tylko Waszych znajomych, ale i Waszych ulubionych stron. Liczne like i komentarze na danej stronie, spowodują…

facebook-socialmedia

Prowadzenie fanpage – czas i środki

Powszechnie uważa się, że prowadzenie fanpage jest rzeczą prostą i oczywistą. Złoty środek tkwi w trafnej odpowiedzi na poniższe pytania: czy wiem, do kogo chce adresować swoje posty? jaką treścią wzbudzę zainteresowanie? jaką formę powinny mieć moje posty? jak często je publikować i w jakich godzinach? jaki budżet przeznaczyć na reklamę? jak zwiększyć zasięg postów?…

instagram

Instagram wspomoże Twoją firmę

Miliony użytkowników i ich wzrastające zaangażowanie, miliardy udostępnionych zdjęć. To ogromna szansa dla firm, którą warto wykorzystać! W grudniu ubiegłego roku liczba użytkowników portalu przekroczyła 300 milionów, co udało się osiągnąć w przeciągu ostatnich czterech lat. Według raportu Pew Research Center (styczeń 2015) co drugi użytkownik Instagrama korzysta z platformy codziennie.…

facebook-2015

Facebook w 2015 roku

W roku 2014 mogliśmy obserwować systematyczny spadek zasięgu organicznego na Facebooku. Skutkiem tego była mniejsza widoczność postów wśród fanów oraz spadek zaangażowania. Największa redukcja zasięgu była widoczna zwłaszcza w przypadku profili zrzeszających dużą liczbę użytkowników.

prowadzimyfacebooka.pl