A także o wydajności baz danych WordPressa i trendach graficznych w 2023 roku
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńCześć!
Wyobraźcie sobie, że ogłaszacie sporą zmianę w Waszym biznesie. Parę tygodni później ją wdrażacie, by po trzech godzinach stwierdzić, że to jednak nie był najlepszy pomysł. Następnie mija noc i wypoczęci decydujecie: „A co tam, działamy według powziętego planu”.
Wszakże to jak jazda bez trzymanki na pędzącej karuzeli, prawda?
Na taką przejażdżkę wybrał się Elon Musk, wprawiając wszystkich w konsternację. Trzeba opłacać proces weryfikacji konta na Twitterze (za 8 dolarów miesięcznie!) czy nie? My zatrzymaliśmy się na wersji, w której zarząd wstrzymał oznaczanie kont etykietą „Oficjalne”, ale skrupulatniej zajął się oszustami podszywającymi się pod inne osoby. 🤷♀️
Można zgłodnieć od tych atrakcji…
Rok jedzenia za darmo
Taką nagrodę przeznaczyło Pyszne.pl dla zwycięzców w konkursie ogłoszonym na TikToku.
Co trzeba zrobić, aby zawalczyć o voucher na dostawy posiłków warty 16 400 zł? W skrócie: wystarczy puścić wodze fantazji i opublikować najciekawszy filmik z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział”.
Komu z Was Pyszne.pl choć raz uratowało dzień – ręka do góry! ✋
Ogromna poprawa wydajności baz danych
To z kolei kusząca obietnica twórców najnowszej wersji WordPressa. Zarzekają się, że wariant 6.1, którego debiut zaplanowano na listopad, zawiera radykalny wzrost wydajności stron WWW stawianych w wordpressowskim środowisku.
Oczywiście nam pozostaje jedynie powiedzieć: SPRAWDZAMY!
Przy okazji – macie już landing page Waszej firmy?
Nie? 😱
Oto co należy zrobić: sprawdźcie, czym jest strona docelowa, powierzcie jej stworzenie profesjonalistom z pomysłami, zareklamujcie w Google Ads i kupcie większe skarpety – nasze rozwiązania przyniosą Wam zyski, dzięki którym będziecie mogli sprezentować sobie o wiele więcej mikołajkowych upominków. 😉
A co w przyszłym roku?
O noworocznych planach warto pomyśleć już teraz. Z pomocą przychodzi platforma Social Media Today – przedstawia zestawienie 8 trendów w projektowaniu graficznym, które mają zdominować rok 2023. Korzystając z tych propozycji, nawet jeśli nie będziecie latać samochodami, staniecie się widoczną, rozpoznawalną i modną marką.
W tym tygodniu to tyle z naszej strony.
Natrafiliście w sieci na jakieś interesujące ciekawostki marketingowe?
Podzielcie się nimi w komentarzu! 👇
Do zobaczenia za tydzień! 👋
Komentarze