Blog

Kawonament w Żabce, NFT na Insta i inne pomysły na efektywny marketing

Dzień dobry, dzień dobry!

 

Jak się czujecie? 🤗 W jakich okolicznościach czytacie dzisiejsze wydanie ciekawostek marketingowych? 📰

 

Mamy nadzieję, że zastaliśmy Was przy filiżance aromatycznej i smacznej kawusi! ☕

 

Jeśli jednak nie mieliście dziś jeszcze okazji zaparzyć sobie małej czarnej, to Żabka przybywa Wam z pomocą. W ramach kampanii Uwolnij swój czas sieć sklepów oferuje kawę w abonamencie! Dzięki kawonamentowi za jedyne 49 zł miesięcznie możecie codziennie odebrać jeden napój dowolnej wielkości. 🤩 

 

👉 Uważamy, że to genialne posunięcie: ułatwia życie klientom, zyskuje ich lojalność i pozwala sprzedawać produkty z wyższą marżą niejako „przy okazji”. 👏

 

Mark Zuckerberg pomaga ludziom wyrażać siebie

 

Przy okazji” sprzedawać postanowiła też Meta. Aczkolwiek nie kawę, a NFT (w ogromnym skrócie: wirtualne dzieła sztuki), i nie w sklepie stacjonarnym, a na Instagramie. Oczywiście tej decyzji przyświeca dobro twórców, którzy będą mogli poszerzyć możliwości monetyzacji swojej pracy. 😉

 

👉 Sprawdź, jak właściciel IG komentuje wkraczanie social mediów na kwitnący rynek dóbr cyfrowych.

 

Telegram błyskawicznie rozwiązuje problemy

 

Aplikacje obsługujące wiadomości błyskawiczne znacząco ułatwiły nam komunikację w różnego rodzaju grupach, wiadomo. Pojawiły się jednak problemy, które wcześniej trudno było przewidzieć. Toteż Telegram wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, proponując całkiem sensowne rozwiązania. 

 

Dla klientów wersji premium właśnie wjechała nowa aktualizacja: transkrypcja wiadomości video. Z kolei wszyscy użytkownicy będą mogli skorzystać z przełączania tematów w grupie, by szybciej odnaleźć istotne wiadomości na czacie, na którym wypowiada się np. 50 osób. 

 

👉 Szczegóły nowych rozwiązań znajdziecie na www.androidpolice.com.

 

Przełom w telemarketingu

 

Przygotujcie się na prawdziwą petardę: sejm przyjął rządową nowelizację ustawy o prawach konsumenta dotyczącą półautomatycznych systemów do prowadzenia rozmów telefonicznych

 

👉 Co z przyszłością tzw. robocalls używanych do reklamowania produktów i usług? O tym, jak będą traktowane, przeczytacie tu.

 

Inspiracje są wszędzie 

 

Na koniec najsmaczniejsze kąski z  posthalloweenowych zapasów. Dajcie nam koniecznie znać, która ze strrrasznych kampanii podobała Wam się najbardziej!

 

Tymczasem my pozostajemy wierni wieloletnim polskim tradycjom i pierwsze miejsce (w naszym bardzo subiektywnym rankingu) przyznaliśmy InPostowi. Bez wątpienia nie ma to jak stara dobra szkoła słownych gierek. 😅

 

👉 Jeśli szukacie inspirujących pomysłów na własną kampanię reklamową w internecie – zapraszamy do nas! Doradzamy w marketingureklamujemy w Google Ads. 💪

 

Miłego długiego weekendu! 👋

Komentarze