Blog

optymalizacja strony pod wyszukiwarki

Optymalizacja strony pod wyszukiwarki — czy to ważne?

Strona internetowa to jedno z głównych narzędzi wspierających realizację celów biznesowych. Istotnym aspektem, widocznym już przy pierwszym kontakcie jest jej wygląd oraz użyteczność. Jednakże stawiając na efektywność — musimy przede wszystkim zadbać o jej zawartość. Zwłaszcza, jeśli zależy nam na dobrej widoczności strony w wyszukiwarce Google. Warto w tym celu dopilnować poprawnej optymalizacji serwisu. Czym…

Jak przeprowadzić rebranding firmy

Rebranding firmy od podstaw — Winnice Eurazji

Jak zabrać się za rebranding firmy? Dowiedz się, dlaczego warto odświeżyć wygląd Twojej marki. Czy są z tego realne korzyści? Poznaj odpowiedź poniżej. 😊 Wiele firm chce iść z czasem i nie zostawać w tyle z designem. Trendy tworzonych logotypów oraz schematów stron internetowych stale się zmieniają. Marka, która na pierwszy rzut oka wydaje się przestarzała, nie zachęci tak do zakupu,…

#efektywnytydzien

FaceApp — viralowa aplikacja oraz nowości na Facebooku i Instagramie

1. Aplikacja FaceApp Najprawdopodobniej korzystaliście, lub widzieliście przerobione zdjęcia przez aplikację FaceApp. Pozwala ona między innymi na dodanie sobie kilkudziesięciu lat, żeby zobaczyć jak wyglądałoby się na starość. 👦 ➡ 👴 Przez ostatni tydzień do internetu spływały różne opinie. Wszystko zaczęło się od fake newsu, który mówił o tym, że Rosjanie, którzy stoją za stworzeniem tej aplikacji (która swoją drogą istnieje…

Rosnący wykres marketingowy - Model AIDA

Jak pisać i sprzedawać poprzez tekst — Model AIDA

Model AIDA to świetna metoda, która jest bardzo prosta a przynosi ogromne rezultaty. Zacznij pisać tak, by czytelnik był zaciekawiony, co kryje się w każdym kolejnym zdaniu. Przecież chcesz tworzyć wpisy, niczym światowej klasy autorzy, prawda?✍😊 Model AIDA pochodzi z języka angielskiego i przedstawia kolejno elementy, do których nawiązujemy: Uwaga (attention) — przyciągnij uwagę 😯 Zainteresowanie (interest) — wzbudź…

Kolorowe tło oraz tytuł artykułu.

Znaczenie kolorów w marketingu Twojej firmy

Dobór kolorów potrafi znacząco przyciągnąć lub odrzucić dany komunikat. Barwy w reklamach są zawsze mocno przemyślane. Dowiedz się dlaczego Facebook i Twitter stosują kolor niebieski, Coca Cola od lat używa czerwonego, a Allegro jest pomarańczowe. Jeśli jesteś ciekaw jakie jest znaczenie kolorów i jak je najlepiej wykorzystać, to czytaj dalej. 👇 Kiedy…

Czym jest persona? Dlaczego warto? Jak tworzymy?

Persona — czym jest i jak ją wykorzystać

Czym jest persona marketingowa Załóżmy, że sprzedajesz własny produkt lub usługę. Wyobraź sobie, jak łatwo byłoby Ci prowadzić kampanie marketingowe, gdybyś miał do dyspozycji dokładny opis swojego idealnego klienta. Persona to inaczej stworzony profil osobowy, który jest Twoim potencjalnym kupującym. Mając świadomość kim jest ta osoba, możesz z łatwością dopasować do niej…

prowadzimyfacebooka.pl