Blog

   
facebook-socialmedia

Prowadzenie fanpage – czas i środki

Powszechnie uważa się, że prowadzenie fanpage jest rzeczą prostą i oczywistą. Złoty środek tkwi w trafnej odpowiedzi na poniższe pytania:   czy wiem, do kogo chce adresować swoje posty? jaką treścią wzbudzę zainteresowanie? jaką formę powinny mieć moje posty? jak często je publikować i w jakich godzinach? jaki budżet przeznaczyć na reklamę? jak zwiększyć zasięg…

instagram

Instagram wspomoże Twoją firmę

Miliony użytkowników i ich wzrastające zaangażowanie, miliardy udostępnionych zdjęć. To ogromna szansa dla firm, którą warto wykorzystać! W grudniu ubiegłego roku liczba użytkowników portalu przekroczyła 300 milionów, co udało się osiągnąć w przeciągu ostatnich czterech lat. Według raportu Pew Research Center (styczeń 2015) co drugi użytkownik Instagrama korzysta z platformy…

facebook-2015

Facebook w 2015 roku

W roku 2014 mogliśmy obserwować systematyczny spadek zasięgu organicznego na Facebooku. Skutkiem tego była mniejsza widoczność postów wśród fanów oraz spadek zaangażowania. Największa redukcja zasięgu była widoczna zwłaszcza w przypadku profili zrzeszających dużą liczbę użytkowników.