Blog

Efektywny formularz kontaktowy. Porady oraz błędy

Stwórz skuteczny formularz kontaktowy na Twojej stronie

Formularz kontaktowy, czyli miejsce w którym użytkownicy zostawiają np. swoje dane oraz zapytanie. Zobacz co zrobić, żeby ludzie chętnie go wypełniali. Przedstawiamy listę porad oraz błędów, których należy unikać. ✅ Tworząc stronę kontaktową jako pierwsze do głowy przychodzą nam: adres e‑mail, numer telefonu oraz lokalizacja. Tak na prawdę ludzie różnią się od siebie, więc każdy preferuje własną drogę do kontaktu.…

Google Ads — co to jest?

1. Czym jest Google Ads System Google Ads, który możecie także kojarzyć z wcześniejszej nazwy Google AdWords — jest narzędziem do tworzenia i wyświetlania reklam w internecie. Najmocniejszą stroną jest to, że trafiamy z naszymi komunikatami do największej wyszukiwarki świata, którą jest Google. Co więcej kreacje tekstowe, graficzne, wideo, kampanie produktowe oraz reklamy aplikacji mogą być…

Facebook łamie prawo. Zmiany w serwisie oraz nowość - Google Go!

Facebook podsłuchuje, Google Go, rozwój Facebooka

1. Facebook łamie prawo Facebook przyznał się, że płacił zewnętrznym firmom za to, żeby spisywały wiadomości głosowe przeciętnych użytkowników. 😲 Zbierane dane z Messengera miały być wykorzystane do ulepszenia systemu zamiany mowy na tekst. Jak zostaliśmy poinformowani — Facebook zaprzestał ostatnio wykonywania tych działań. Firma przekonuje, że spisywała rozmowy tylko tych osób, które wyraziły na to zgodę. Niektórzy wykonawcy usług…

Najlepsze cele reklamowe na Facebooku

Cele reklamowe na Facebooku — czym się różnią?

Czy wiesz, że poprawne odróżnienie celów reklamowych podczas ich tworzenia ma ogromny wpływ na jej powodzenie? Zobacz, co jest tutaj najważniejsze i zacznij osiągać wymarzone efekty z Facebook Ads! 💰💹 Na początku swojej przygody możesz czuć zdezorientowanie ilością wszystkich celów reklamowych, które daje do wyboru Facebook. Po zapoznaniu się z poniższym tekstem będziesz wiedział, który cel…

Co to landing page? Od czego zacząć? Dlaczego warto? Zacznij sprzedawać przez "stronę docelową"

Czym jest landing page — dlaczego warto go stosować?

1. Czym dokładnie jest landing page   Jest to inaczej zwana strona docelowa. Jej celem jest przedstawienie konkretnego produktu lub usługi, który chcemy sprzedać klientowi. Posiada najważniejsze informacje i nie rozprasza widza żadnymi zbędnymi elementami. Jest często stosowana jako wsparcie dedykowanych kampanii reklamowych na którą “ląduje” użytkownik klikający w nią. Jako…

Google Analytics - Plusy oraz możliwości

Google Analytics — czy warto? Zobacz zalety!

Google Analytics jako narzędzie do oszczędzania oraz zarabiania pieniędzy poprzez Twoją stronę internetową. Wielki potencjał drzemie w tym darmowym systemie analitycznym. Czytaj dalej i dowiedź się dlaczego! 👇 Poznanie swoich odbiorców jest czasami trudne. Gdybyś miał się zastanowić i po prostu wyczuć o której godzinie masz największy ruch na stronie, gdzie ludzie klikają w link, żeby wejść na Twoją…

prowadzimyfacebooka.pl