Blog

   
certyfikat ssl - czy warto?

Certyfikat ssl – dlaczego nie warto…

…przekładać jego instalacji na później 😉   Zacznijmy od tego czym jest certyfikat SSL: SSL (ang. Secure Socket Layer) jest protokołem sieciowym wykorzystywanym do zabezpieczenia połączeń internetowych. Certyfikat gwarantuje poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Za pomocą certyfikatu mogą być szyfrowane połączenia do strony WWW, poczty internetowej, serwera ftp i tym podobnych….

Aktualne wymiary grafik Social Media

Aktualne wymiary grafik Social Media

Media społecznościowe rozwijają się bardzo dynamicznie. Wraz z nimi równie często dostrzegamy zmiany w rozmiarach grafik, które możemy ustawić i indywidualnie dopasować.   Szczególnie istotnym elementem każdego z serwisów są personalizowane elementy graficzne, które odpowiadają za tzw. pierwsze wrażenie po wejściu na profil marki, firmy czy też osoby. Warto zadbać o to, aby wyglądały…

adwords zmiany

Rewolucja w AdWords. Reklamy tylko w TOP4

Google od jakiegoś czasu informowało o wprowadzeniu dodatkowej jednostki reklamowej, widocznej przy górnych pozycjach AdWords. Z kolejnych doniesień wynika jednak, że oprócz tej zmiany, zobaczymy kolejną. Nie będzie już reklam wyświetlanych po prawej stronie wyników wyszukiwania.   Jak podają oficjalne źródła, Google już prowadzi proces wyłączania prawej kolumny. Podjęte czynności są oczywiście…

Nowy button na Facebook’u!

Długo wyczekiwany przycisk „Nie lubię tego” już niebawem pojawi się na Facebooku. To spełnienie oczekiwań użytkowników portalu, którzy od lat prześcigali się w prośbach o nową funkcjonalność.    Co przyniesie?   Przede wszystkim możliwość wyrażania opinii. Zuckerberg obiecuje, że nowa funkcja zostanie przemyślana tak, by nie namawiała użytkowników do rozlewania fali krytyki….

adwords

6 najważniejszych zmian w AdWords

Podczas tegorocznej edycji konferencji Search Marketing Expo (SMX) – Google ujawniło zmiany, które w najbliższym czasie zamierza wprowadzić. Pojawiły się także zaskakujące fakty.   1. Liczba konwersji z tabletów przekroczyła liczbę konwersji na desktopach   Naprawdę? Tym faktem jesteśmy zaskoczeni i prawdę mówiąc nie do końca temu dowierzamy. Stwierdzenie bazowało…

newsfeed-facebook

Newsfeed w nowej odsłonie – czy fanpage poradzi sobie bez reklamy?

Facebook wciąż się zmienia, a wraz z nim strategia prowadzenia fanpage. Ostatni tydzień przyniósł zmianę jednego z algorytmów Facebooka. EdgeRank znowu namieszał w Newsfeed.   Przede wszystkim Facebook postanowił ulepszyć dostępność aktywności, dotyczącej naszych najbliższych znajomych. Zmiana ta nie dotyczy tylko Waszych znajomych, ale i Waszych ulubionych stron. Liczne like i komentarze na danej stronie,…