Blog

Zmiana nazwy fanpage, przydatne statystyki, sztuczny korek w Google Maps + nowe logo!

Jeste艣cie ciekawi najciekawszych marketingowych? Je艣li tak, to zaczynamy! 馃殌

  1. Przed zmian膮 nazwy strony na Facebooku musicie opublikowa膰 post informuj膮cy

    Kolejna zmiana wymog贸w, kt贸r膮 musimy przestrzega膰. Je艣li chcesz zmieni膰 swoj膮 nazw臋 fanpage鈥夆斺塵usisz pami臋ta膰 o tym, 偶eby po pierwsze zastosowa膰 si臋 do aktualnych wytycznych, kt贸re s膮 wypisane w miejscu zmiany nazwy, a po drugie w aktualno艣ciach musi pojawi膰 si臋 informacja dla odbiorc贸w, 偶e nazwa 鈥瀘becna_nazwa鈥 zostanie zmieniona na nazw臋 鈥瀟utaj_nowa_nazwa鈥. Co uwa偶acie na ten temat? 馃

  2. Statystyki, z kt贸rych mo偶esz wyci膮gn膮膰 przydatne wnioski do Twojego biznesu [stycze艅 2020]

    - Ca艂kowita populacja Ziemi wynosi 7.75 miliard贸w ludzi. (+1,1% wzrostu w ci膮gu ostatniego roku)
    鈥夆斺塙nikatowych u偶ytkownik贸w urz膮dze艅 mobilnych jest 5.19 miliard贸w. (+2,4% wzrostu w ci膮gu ostatniego roku)
    鈥夆斺塐s贸b korzystaj膮cych z internetu jest obecnie 4.54 miliarda. (+7,0% wzrostu w ci膮gu ostatniego roku)
    鈥夆斺塋iczba aktywnych u偶ytkownik贸w medi贸w spo艂eczno艣ciowych to 3.80 miliarda. (+9,2% wzrostu w ci膮gu ostatniego roku).

    - Najpopularniejsze media spo艂eczno艣ciowe, to: 馃搱
    1. Facebook
    2. YouTube
    3. WhatsApp
    4. Messenger
    5. WeChat
    6. Instagram
    7. TikTok

    - Teraz co艣 z naszego polskiego podw贸rka. Dzienny czas sp臋dzany z mediami naszych rodak贸w, to: 馃嚨馃嚤
    1. Internet (6h 26m)
    2. Media spo艂eczno艣ciowe (2h)
    3. Telewizja (3h 18min)
    4. Muzyka (1h 13m)
    5. Konsole (43 min)

    Poka偶 wi臋cej statystyk

    Przeanalizuj powy偶sze dane pod k膮tem swojego biznesu
    i zastan贸w si臋, jak mog膮 poprawi膰 Tw贸j marketing 馃憣

  3. Artysta z Niemiec stworzy艂 sztuczny korek w Google Maps

    Do swojego performance wykorzysta艂 spos贸b dzia艂ania systemu mierzenia ruchu drogowego. Wrzuci艂 do ma艂ego w贸zka 99 smartfon贸w i maszerowa艂 z nimi po drodze. Google Maps odebra艂o to jako sygna艂 zwi臋kszonego ruchu na tym terenie i zaznaczy艂o tras臋 kolorem czerwonym鈥夆斺塷znaczaj膮cym op贸藕nienia na drodze spowodowane korkiem. 馃椇锔

    Artysta 鈥淲eckert stawia pytania, w jakim stopniu algorytmy i aplikacje takie jak Google Maps determinuj膮 zachowania i opinie ludzi oraz kontroluj膮 ich wiedz臋. Jak t艂umaczy, gdy ludzie widz膮 korek na mapach, chc膮 go omin膮膰 i wybieraj膮 inn膮 tras臋. Jego zdaniem to jeden z wielu przyk艂ad贸w na to, jak Google i jego algorytmy kontroluj膮 rzeczywisto艣膰 i zmieniaj膮 postrzeganie przestrzeni. 鈥

    PS Co wi臋cej, Google Maps z okazji 15 rocznicy postanowi艂o zmieni膰 sw贸j logotyp na miar臋 naszych czas贸w. Spowodowali tym zwi臋kszenie zainteresowania swoj膮 us艂ug膮, wi臋c mo偶na powiedzie膰, 偶e wp艂yn臋艂o to pozytywnie na marketing marki! Widzieli艣cie ju偶 na swoim smartfonie? 馃槉

 

Zerknij na nowo艣ci z pocz膮tku 2020 roku  馃憟
Tutaj przeczytasz, w czym mo偶emy Ci pom贸c 馃憟

Komentarze