Blog

Zmiana nazwy fanpage, przydatne statystyki, sztuczny korek w Google Maps + nowe logo!

Jesteście ciekawi najciekawszych marketingowych? Jeśli tak, to zaczynamy! 🚀

  1. Przed zmianą nazwy strony na Facebooku musicie opublikować post informujący

    Kolejna zmiana wymogów, którą musimy przestrzegać. Jeśli chcesz zmienić swoją nazwę fanpage — musisz pamiętać o tym, żeby po pierwsze zastosować się do aktualnych wytycznych, które są wypisane w miejscu zmiany nazwy, a po drugie w aktualnościach musi pojawić się informacja dla odbiorców, że nazwa „obecna_nazwa” zostanie zmieniona na nazwę „tutaj_nowa_nazwa”. Co uważacie na ten temat? 🤔

  2. Statystyki, z których możesz wyciągnąć przydatne wnioski do Twojego biznesu [styczeń 2020]

    - Całkowita populacja Ziemi wynosi 7.75 miliardów ludzi. (+1,1% wzrostu w ciągu ostatniego roku)
     — Unikatowych użytkowników urządzeń mobilnych jest 5.19 miliardów. (+2,4% wzrostu w ciągu ostatniego roku)
     — Osób korzystających z internetu jest obecnie 4.54 miliarda. (+7,0% wzrostu w ciągu ostatniego roku)
     — Liczba aktywnych użytkowników mediów społecznościowych to 3.80 miliarda. (+9,2% wzrostu w ciągu ostatniego roku).

    - Najpopularniejsze media społecznościowe, to: 📈
    1. Facebook
    2. YouTube
    3. WhatsApp
    4. Messenger
    5. WeChat
    6. Instagram
    7. TikTok

    - Teraz coś z naszego polskiego podwórka. Dzienny czas spędzany z mediami naszych rodaków, to: 🇵🇱
    1. Internet (6h 26m)
    2. Media społecznościowe (2h)
    3. Telewizja (3h 18min)
    4. Muzyka (1h 13m)
    5. Konsole (43 min)

    Pokaż więcej statystyk

    Przeanalizuj powyższe dane pod kątem swojego biznesu
    i zastanów się, jak mogą poprawić Twój marketing 👌

  3. Artysta z Niemiec stworzył sztuczny korek w Google Maps

    Do swojego performance wykorzystał sposób działania systemu mierzenia ruchu drogowego. Wrzucił do małego wózka 99 smartfonów i maszerował z nimi po drodze. Google Maps odebrało to jako sygnał zwiększonego ruchu na tym terenie i zaznaczyło trasę kolorem czerwonym — oznaczającym opóźnienia na drodze spowodowane korkiem. 🗺️

    Artysta “Weckert stawia pytania, w jakim stopniu algorytmy i aplikacje takie jak Google Maps determinują zachowania i opinie ludzi oraz kontrolują ich wiedzę. Jak tłumaczy, gdy ludzie widzą korek na mapach, chcą go ominąć i wybierają inną trasę. Jego zdaniem to jeden z wielu przykładów na to, jak Google i jego algorytmy kontrolują rzeczywistość i zmieniają postrzeganie przestrzeni. ”

    PS Co więcej, Google Maps z okazji 15 rocznicy postanowiło zmienić swój logotyp na miarę naszych czasów. Spowodowali tym zwiększenie zainteresowania swoją usługą, więc można powiedzieć, że wpłynęło to pozytywnie na marketing marki! Widzieliście już na swoim smartfonie? 😊

 

Zerknij na nowości z początku 2020 roku  👈
Tutaj przeczytasz, w czym możemy Ci pomóc 👈

Komentarze