Blog

Rebranding firmy od podstaw — Winnice Eurazji

Jak zabrać się za rebranding firmy? Dowiedz się, dlaczego warto odświeżyć wygląd Twojej marki. Czy są z tego realne korzyści? Poznaj odpowiedź poniżej. 😊

Wiele firm chce iść z czasem i nie zostawać w tyle z designem. Trendy tworzonych logotypów oraz schematów stron internetowych stale się zmieniają. Marka, która na pierwszy rzut oka wydaje się przestarzała, nie zachęci tak do zakupu, jak nowoczesna. Bardzo często wiele aspektów na stronach zostaje poprawionych, aby ułatwić i umilić klientowi cały proces zakupowy. W przypadku naszego klienta szata graficzna nie odpowiadała klasie sprzedawanych produktów oraz nie wzbudzała zaufania. Rodzinna firma, pełna pasji, oferująca wina z różnych stron Europy i Azji potrzebowała, żeby tę pasję i wysoką jakość oferowanych win przełożyć na projektowane przez nas logo. Szlachetny smak i barwa — to kluczowe elementy, które mieliśmy zaprezentować w projekcie logotypu. Z wielką chęcią podjęliśmy się pomocy w procesie rebrandingu!

Poznaj efekty tej współpracy poniżej 😉

Winnice Eurazji - w poszukiwaniu doskonałości (przejście ze starego na nowe logo)

Kierunki jakie przyjęliśmy były mocno przemyślane. Po pierwsze chcieliśmy utrzymać nawiązanie do diamentu — jak było to wykorzystane wcześniej, ponieważ nazewnictwo win sprzedawanych przez klienta jest z owym kamieniem szlachetnym mocno powiązane. Naszym zadaniem było także wymyślenie nowego namingu które oprócz informacji miały przekazywać charakter produktu. Za kierunek obraliśmy dopasowanie najpopularniejszych diamentów świata. Największe i najznakomitsze brylanty stały się wówczas synonimami produktów naszego klienta. W procesie tworzenia powstało kilkadziesiąt zestawów nazw do każdej linii produktowej. Co więcej celem było unowocześnienie przy jednoczesnym zachowaniu klasycznego, stonowanego stylu logotypu. Postawiliśmy na proste linie, które praktycznie do wszystkiego pasują. Finalnie wpadliśmy na pomysł, aby dostosować stopniowanie kolorami pod każdą z trzech linii produktowych. Dzięki temu klient łatwiej rozróżni oferowane klasy wina. Warto pamiętać tutaj o znaczeniu poszczególnych kolorów. Podczas projektowania wykonaliśmy kilka wzorów logotypów, celem dostarczenia klientowi wyboru podczas oceny efektu końcowego. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich. Aktualnie tworzymy także stronę internetową. 🍷

Projekty logotypów dla Winnic EurazjiProjekty logotypów dla Winnic Eurazji

Korzyści jakie można otrzymać z takiego procesu jest wiele. Przede wszystkim w oczach konsumenta podniosła się ranga prezentowanych win. Pokazaliśmy dzięki temu, że trunki te są z wyżej półki. Kiedy pierwszy raz ujrzysz dane logo to odbierzesz je jako wizerunek luksusu albo wręcz przeciwnie. Efekt końcowy naszej pracy nad logo prezentuje się w następujący sposób:

Winnice Eurazji - w poszukiwaniu doskonałości

Jeśli czytając to zastanawiałeś się, czy nie warto zabrać się za rebranding firmy u siebie — warto zapytać o to eksperta, który oceni dany wygląd z zewnątrz, bez powiązania emocjonalnego, jakie Ty możesz posiadać. Zadaj nam bezpłatne pytanie o opinię tutaj.

Komentarze