Jak działamy?

   

process-01

Wycena zamówienia

Pierwszym etapem, nawiązującej się współpracy, jest poznanie oczekiwań Klienta. W czasie spotkania lub rozmowy telefonicznej wsłuchujemy się w wytyczne oraz dotychczasowe doświadczenia Klienta, w zakresie reklamy i promocji firmy. Wówczas doradzamy Klientom rozwiązania, nie narzucamy ich, uzmysławiamy możliwości, nie zamykamy się na jedną „słuszną” drogę. To podstawa naszej dalszej pracy. Brief pozwala nam na zebranie niezbędnych informacji, które następnie analizujemy i przygotujemy kosztorys koniecznych prac.

Spisanie warunków zamówienia, umowy

Wszelkie pomysły, przedstawione w ofercie, konsultujemy z Klientem. Z chęcią odpowiadamy na pytania Klienta i tłumaczymy warunki współpracy, które następnie spisujemy w ramach zawieranej z Klientem umowy.

process-02

process-03

Projektowanie, programowanie, akceptacja

Kolejnym etapem jest analiza pozycji rynkowej firmy, jej produktu lub usługi. Wówczas zajmujemy się badaniem rynku i grupy docelowej, co staje się podstawą doboru strategii reklamowej. To właśnie na niej opiera się kreacja graficzna lub koncepcja działań, w przypadku kampanii AdWords.
Bardzo ważna jest dla nas, na tym etapie, opinia Klienta i jego akceptacja, która pozwala na podjęcie kolejnych kroków, zbliżających nas do realizacji całego projektu.

Terminowa realizacja zlecenia

Wszelkie terminy związane z realizacją zamówienia, mieszczą się w zawartej umowie. Dokładamy wszelkich starań, by zlecenie zostało wykonane terminowo. Wykonane materiały reklamowe przekazujemy Klientowi. Zaś jeśli zlecenie obejmowało przeprowadzenie kampanii reklamowej, Klient otrzymuje raport, z przeprowadzonych prac.

process-04