Blog

O tym, w jakim tempie rozwija się Instagram

Hejka! Startujemy z kolejnym podsumowaniem efektywnego tygodnia 😎 Przekornie zaczniemy od wujcia Facebooka, u którego w minionym tygodniu działo się zdecydowanie mniej, w porównaniu z Instagramem, ale jednak 😊

Facebook aktualnie posiada 2,23 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie 🤓

Wyczytaliśmy to dla Was w raporcie ➡️ Social Media Marketing Industry 2018 — Social Media Examiner. W dalszym ciągu największą popularnością cieszą się tradycyjne reklamy na Facebook’u. Zgodnie z raportem 72% marketerów korzysta właśnie z tej formy reklam.
Drugie miejsce zajęły reklamy na Instagramie. Blisko 31% marketerów korzysta z płatnych reklam właśnie na Instagramie. Wychodzi na to, że Facebook Ads wciąż jest najbardziej efektywny.

Pozostając przy liczbach.… czy wiecie, że popularność fake newsów maleje na Facebooku, ale rośnie na Twitterze? Od początku 2017 do lipca 2018 roku zaangażowanie użytkowników w tego rodzaju informacje, na Facebooku, zmniejszyło się o 50 %!!!

O ile Facebook rzeczywiście podjął walkę z fake newsami, o tyle postanowił przeprowadzić testy nowej funkcji, dzięki której pozwoli stronom na dołączanie do grup tworzonych przez użytkowników.

Dzięki nowej funkcji marki będą mogły komentować wpisy publikowane w ramach grup oraz dodawać tam własne treści 💪
Dodatkowo o możliwości dołączania stron do grupy decydować ma wyłącznie jej twórca lub administrator, który ma też całkowitą kontrolę nad tym jakie strony zostaną dopuszczone do określonej społeczności 🤗

Tym samym zyskacie możliwość uczestniczenia w grupach, komentowania zamieszczanych tam wpisów oraz dodawania własnych treści.
Tyle o wujciu Facebooku. Czas na tytułowy Instagram! 😊😎

Na początek o fajnej funkcji dla wszystkich rodziców. Instagram stworzył, dla rodziców nastolatków, przewodnik po.… Instagramie.
Cel jest jeden. Ma on uświadomić dorosłym jak chronić swoje dziecko w sieci. Znajdziecie w nim także opis funkcji aplikacji oraz krótkie wprowadzenie do rozpoczęcia rozmowy z nastolatkiem na temat Instagrama 😁

Przewodnik znajdziecie tutaj👉 https://wellbeing.instagram.com/parents

Do efektywnych rozmów z pociechami 😊

Instagram rozwija się w zawrotnym tempie. Przedstawiamy kolejny dowód 👉 Instagram rozszerza możliwość dokonywania zakupów w ramach aplikacji. Od teraz użytkownicy mogą robić zakupy za pomocą Stories oraz sekcji Eksploruj.

Od jakiegoś już czasu Instagram daje możliwość robienia zakupów. Pomysł okazał się na tyle efektywny, że twórcy aplikacji postanowili iść krok dalej i zaktualizowali funkcje zakupów o dwie dodatkowe możliwości 😎

👉Zakupy w Stories — każdego dnia ze Stories korzysta 400 milionów kont — więc dlaczego nie oferować właśnie tam produktów?

Zakupy w Stories

Zakupy w Stories

👉Zakupy w sekcji Eksploruj — to kanały tematyczne, które od jakiegoś czasu figurują na naszych kontach, układając się wg naszych zainteresowań. A jak to się ma do zakupów? Po prostu pojawią się tutaj kanały poświęcone markom, które obserwujemy 😁

Zakupy w Eksploruj

Zakupy w sekcji Eksploruj

Pamiętajmy, że zakupy na Instagramie, to nie tylko…zakupy. Możliwość kupowania za pomocą aplikacji, to zarazem szansa na zainspirowanie się i nawiązanie kontaktu z nowymi markami. Co najbardziej efektywne Instagram deklaruje, że możliwości zakupowe będą nadal rozwijane, by Instagram stał się pomysłowym miejscem do robienia zakupów i znajdowania inspiracji.

Obecnie już ponad 90 milionów kont miesięcznie wybiera tagi zakupowe w postach, aby móc je obejrzeć.

Komentarze