Blog

O kolejnych nowościach w social media

Hejka 💪💪💪
Kolejny efektywny tydzień za nami.

Dziś zaczniemy od nowości od wujcia Facebooka i przejdziemy do tego, czym postanowił Cię zaskoczyć Instagram

Facebook przygotowuje narzędzie 👉 Your Time on Facebook 😍 To funkcja kontrolującą czas spędzany w serwisie. Jego zadaniem będzie dostarczanie Ci danych, o tym ile czasu, w ciągu dnia czy tygodnia, spędzasz w aplikacji 👨‍💻 Ponadto narzędzie pozwoli Ci także na wyznaczenie dziennego limitu minut lub godzin, po którym powinieneś zakończyć swoją aktywność na Facebooku. Po wyczerpaniu określonego wcześniej czasu aplikacja powiadomi Cię o tym 😎😁 A teraz wyobraź siebie, że Polacy średnio są „online” przez 5 godzin i 55 minut każdego dnia, zaś 1,4 miliarda ludzi na całym świecie jest na Facebooku codziennie. Robi wrażenie? 😲

Więc co powiecie na to 👉 kolejne narzędzie od Facebooka? 😁Od teraz możecie przetestować blokowanie w Feedzie treści, które wyświetlają się na dane słowa kluczowe i to na okres 30 dni 😎😎😎

Na deser Facebook zapowiedział reklamy video do Messengera 💪

W 2017 roku liczba aktywnych użytkowników Messengera osiągnęła miesięcznie poziom 1,3 mld, a codziennie na platformie odbywało się, na całym świecie, 7 mld rozmów.

Opcja reklam video będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców, a spoty reklamowe mają być widoczne na głównej stronie Meesengera 💪Ciekawe jest to, że do kontrolowania kampanii posłużą Ci te same narzędzia co na Facebooku. Ich celem jest zwiększenia zasięgu oraz podniesienie efektywności całej kampanii. A efektywność daje moc 💪💪💪 Po kliknięciu w reklamę zostaniesz przekierowany do miejsca docelowego 👉 strona, aplikacja czy rozmowa w Messengerze.

Instagram natomiast zaprezentował trzy nowości w aplikacji:

👍 wideoczat
Możesz prowadzić czat wideo za pomocą Instagram Direct z jedną osobą lub grupą użytkowników
👍 kanały tematyczne — Dla Ciebie, Muzyka, Styl, Uroda, Humor, Sport, Podróże, Telewizja i filmy, Fitness, Sztuka, Jedzenie, Dekoracje czy Przyroda
Z sekcji Explore każdego dnia korzysta 200 milionów osób. Teraz możesz docierać do treści, które szczególnie Cię interesują
👍 nowe filtry
Dzięki temu możesz skorzystać z nowych filtrów w aparacie, dla sekcji Stories.
Efekty dla zdjęć i filmów, zaprojektowane zostały przez partnerów – Arianę Grande, Buzzfeed, Lizę Kosh, Baby Ariel czy NBA.

Kolejna nowość w aplikacji? Proszę bardzo 💪💪💪 Będziesz mógł dodawać do swoich relacji muzykę w tle, a wszystko to w ramach Stories, z którego korzysta każdego dnia już 400 milionów użytkowników.

Teraz po zrobieniu zdjęcia lub nagraniu filmu, który chcesz dodać do relacji, należy wybrać ikonę z naklejką, gdzie znajdziesz.… naklejkę „Muzyka”. Wówczas zobaczymy bibliotekę zawierającą tysiące utworów, w której wyszukamy muzykę według nastroju, gatunku czy tego, co popularne. Masz także możliwość wyboru preferowanego utworu jeszcze przed stworzeniem filmu. Po uruchomieniu aparatu przejdź do opcji „Muzyka”, znajdującej się obok „Tekstu” i „Na żywo”. Wystarczy wybrać piosenkę, wskazać jej fragment i nagrać wideo w tle, którego będzie ona odtwarzana.

Oczywiście, jeśli chodzi o Instagrama, tematem numer jeden, wciąż jest IGTV 😎

Mamy nadzieję, że już pobraliście aplikację z iTunes lub Google Play. Dzięki niej możecie tworzyć efektywne treści i docierać do swoich fanów. Twoje filmy będą wyświetlane domyślnie w trybie pełnoekranowym, a czas ich trwania może wynosić od 15 sekund do 10 minut ⏱️ Wszystkie nowości na temat aplikacji będziemy Wam przybliżać na naszym fanapage i blogu 💪💪💪 Bądźcie czujni i testujcie efektywnie!

Komentarze