Blog

Gdy jedni ogłaszają likwidację, drudzy odnoszą sukcesy w social media

Hejka 😁

Witamy w kolejnej odsłonie efektywnego tygodnia, a tym samym przedstawiamy najefektywniejsze wiadomości z social media, które dotarły do nas, w minionym tygodniu.

Dziś rozpoczynamy od likwidacji serwisu społecznościowego Google+, o czym wiemy już od kilku miesięcy 😁 😁

Wszystkie dane użytkowników Google+, podobnie jak komentarze, znikną z sieci 2 kwietnia. 👋 Usuwanie obejmie zdjęcia, filmy, łącznie z albumami i stronami tam utworzonymi. Teraz więc macie czas na pobranie kopii zapasowej swoich danych. Szczegółowe informacje na ten temat są przesyłane do użytkowników poprzez e‑mail. Jesteśmy ciekawi czy będziecie tęsknić 😁

Z pewnością bliżej Wam do Facebooka, który dzięki Wam zamknął 2018 rok z rekordowymi wynikami.

Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec grudnia 2018 r. wynosiła 2,32 miliarda. To o 9% więcej w skali roku. Również o 9% wzrosła liczba osób codzienne odwiedzających portal — do 1,52 miliarda. 💪
Rosnąca popularność mediów społecznościowych, no może za wyjątkiem Google+, zachęca ich twórców do wprowadzania kolejnych nowości.

Słyszeliście już o instagramowej nowości? Instagram w końcu wprowadził wyczekiwaną funkcję 👉👉👉 udostępniania linków do stories 😍

Teraz możesz wkleić link do story znajomemu na messengerze, dodać go do treści posta czy zamieścić na stronie www. Ale jest jedno ale! Jak się pewnie domyślacie dostęp do tej funkcji mają nieliczni. Pozostaje czekać aż efektywna nowość zagości u wszystkich.

Jak się okazuje nowości, zawitały także na Facebooku! Chodzi o nowe wymagania i zasady Facebooka wobec reklamodawców politycznych. Tym samym Facebook chce zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo podczas nadchodzących wyborów do Parlamentu Europejskiego. W tym celu stworzone zostanie nawet centrum wyborcze w Dublinie oraz powstaną nowe przepisy w zakresie reklamy politycznej. Już w marcu ma powstać ogólnoeuropejska bazy danych, zawierająca informacje o tym, kto tworzy i opłaca reklamy polityczne na Facebooku. Co to oznacza w praktyce?

Wszystkie partie polityczne w UE będą musiały zarejestrować się jako reklamodawcy. Co więcej, każde zgłoszenie reklamowe będzie autoryzowane, a same reklamy zyskają informacje “Opłacone przez…”. Pozostaje Wam życzyć efektywnego tworzenia reklam!

💪💪💪 Efektywnego tygodnia!

Komentarze