Zasady współpracy

Godziny pracy biura / przyjmowania zleceń:
Biuro pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9 – 15:30, w piątek biuro pracuje do godziny 15. Prosimy o telefony w wyżej podanych godzinach. W sprawach pilnych po godzinach prosimy o kontakt za pomocą sms pod numerem 601 153 970.


Terminy odpowiedzi na zapytania ofertowe
:
Do następnego dnia roboczego reagujemy na zapytanie ofertowe, jeżeli nie otrzymali Państwo żadnej informacji w powyższym terminie, prosimy upewnić się telefonicznie Państwa zapytanie dotarło do nas. Oferty standardowe wykonujemy w terminie do 2 dni roboczych, złożone oferty staramy się wykonywać do 5 dni roboczych.


Pracujemy w tygodniowych sprintach:
(przygotowujemy plan pracy, raz na tydzień planując kolejny nadchodzący), dzięki czemu klient zawsze wie co i dlaczego dla niego robimy. Dzięki temu nasz zespół specjalistów, pracując w metodyce scrumowej jest maksymalnie skupiony nad konkretnymi zadaniami, prowadzącymi do osiągnięcia precyzyjnie określonego celu. Metoda ta pozwala również na rozbicie złożonych projektów na mniejsze zadania. W ten sposób, zamiast pracować nad wszystkimi aspektami projektu przez długi czas, zespół dzieli go na małe iteracje i realizuje je jedna po drugiej.


Ramy czasowe:
Ustalamy i utrzymujemy następujący jednorodny system przyjmowania i przetwarzania informacji oraz wytycznych do realizacji: Informacje, dane i materiały dostarczone do środy włącznie do godz. 12:00 są angażowane do realizacji sprintu planowanego na kolejny tydzień.
Wszystkie informacje dostarczone po godzinie 12:00 w środy są brane pod uwagę do realizacji w kolejnym tygodniu.


Realizacja zlecenia:

  • wytyczne / uwagi / sugestie przyjmujemy jedynie w formie pisemnej — elektronicznej, aby uniknąć niedomówień i przyśpieszyć proces realizacji poprawek. Prosimy o zbieranie wytycznych w większe grupy, co usprawni proces realizacji zlecenia
  • standardowa reakcja na nadesłane materiały / sugestie to ok. 2 dni roboczych — staramy się informować klienta o terminie wykonania zleceń mailowo po otrzymaniu e‑maila.
  • w sprawach pilnych jesteśmy w stanie przyśpieszyć realizację — prosimy o stosowną adnotację w mailu, krótsze terminy realizacji zawsze zostają potwierdzone mailowo.
  • jeżeli w materiale dostarczonym przez klienta zmienią się więcej niż 6 elementów — materiał traktowany jest jako nowa realizacja — prosimy o w miarę możliwości dostarczanie ostatecznych materiałów.

Jeżeli projekt nie dojdzie do skutku — klient zrezygnuje z projektu w trakcie jego realizacji — wystawiana jest faktura wg. godzin poświęconych na realizację projektu.


Akceptacja projektów — akceptację można wykonywać email-em lub za pomocą WhatsApp / sms-em
akceptacja e‑mailem — odpowiadamy na mail z projektem — tekstem: akceptuję nadesłana propozycję


za pomocą WhatsApp / sms-em
przesyłamy informację: akceptuję nadesłana propozycję z dnia (data i godzina) wysłana na maila: (adres mail)
po akceptacji projektu  potrzebny jest czas  dostosowanie projektu do standardów druku bądź www. Zakres czasu to od 2 dni roboczych w przypadku małych realizacji, w przypadku dużych realizacji — termin ustalany jest indywidualnie — prosimy o branie pod uwagę tego faktu szczególnie przy publikacjach drukowanych gdzie rezerwowane są terminy w drukarni poprawki po akceptacji są dodatkowo płatne i wyceniane indywidualnie.


Odbiór materiałów drukowanych:

Wszelkie materiały drukowane, są do odbioru w siedzibie firmy. Istnieje możliwość wysłania materiałów kurierem — kurier jest dodatkowo płatny wg. aktualnego cennika.


Usługi przedpłacone i abonamentowe:
na tydzień przed końcem okresu abonamentowego, usługi przedpłaconej zostaje wystawiona fv — pro forma na następny okres abonamentowy oraz zostaje wysłany mail z informacją o zakończeniu okresu abonamentowego
jeżeli płatność nie wpłynie w wyznaczonym terminie wykonanie usługi zostaje wstrzymane do momentu otrzymania płatności. Jeżeli płatność jest spóźniona powyżej 5 dni roboczych — prosimy o kontakt z biurem, celem potwierdzenie warunków współpracy i chęci kontynuowania realizacji tematu.


Usługa “Dedykowanego opiekuna WhatsApp”

- to dodatkowa usługa świadczona w wybranych pakietach
- piekun WhatsApp jest do Państwa dyspozycji on-line w godzinach 9 – 15 od poniedziałku do piątku


Preferowana forma spotkań — spotkania on-line

- preferujemy organizowanie biznesowych spotkań online
- spotkania on-line planujemy i realizujemy za pośrednictwem platformy Google Meet

 

->Tutaj< jest dostępny powyższy dokument w wersji .pdf