Twitter Blue, WhatsApp na wiele urządzeń, rozwój Instagrama i protest youtuberów
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńCześć i czołem na stole kluski z rosołem! 👋
Mamy nadzieję, że przyłapaliśmy Was w czasie przerwy obiadowej. 😋
Dlaczego?
Bo to idealny moment, żeby oderwać myśli od tego, co jeszcze musicie zrobić PRZED WEEKENDEM i nieco rozerwać się przy PODSUMOWANIU EFEKTYWNEGO TYGODNIA!
A działo się, oj działo — szczególnie za kulisami mediów społecznościowych.
W poszukiwaniu nowych źródeł dochodu ruszył Twitter
Jak? 👉 W najprostszy sposób!
Platforma umożliwia użytkownikom wykupienie (za jedyne 3 dolary na miesiąc!) wersji premium. Dzięki temu subskrybenci będą mogli m.in. usunąć lub zmodyfikować tweeta do 30 sekund od kliknięcia „opublikuj”, skorzystać z możliwości wyświetlenia podglądu posta i wprowadzenia poprawek przed jego publikacją oraz włączyć tryb czytnika w czasie przeglądania dłuższych artykułów.
Więcej o nowych funkcjach przeczytacie w artykule: „Twitter wprowadza pierwszą subskrypcję w wybranych krajach”.
Co słychać na WhatsAppie?
W fazie testów znajduje się usługa “wiele urządzeń” — a więc będziecie mogli sprawdzić, co u znajomych, bez konieczności synchronizacji lapka z telefonem.
Nareszcie! 🙌
Zerknijcie, jak jeszcze WhatsApp próbuje dogonić konkurencję.
Instagram szykuje możliwość moderacji live’ów
Nie będzie to jednak moderacja z zewnątrz. Prowadzący relację na żywo otrzyma możliwość wybrania któregoś z uczestników, by zarządzał czatem.
O tej oraz innych zmianach napisał portal antyweb.pl — dowiedzcie się, czym jeszcze ma zaskoczyć nas Insta. 🙈 🙉 🙊
Twórcy YouTube’a PROTESTUJĄ!
Z mocnym hejtem spotkał się plan usunięcia z YouTube’a przycisku “nie podoba mi się”. Pomysłodawcy argumentują, że ten krok jest sposobem na dbanie o dobre samopoczucie twórców. Sami zainteresowani zaś uważają, że możliwość głosowania widzów dzięki “dislike’om” pozwala otrzymać błyskawiczny feedback, co dla twórców jest niezwykle pomocne.
Zobaczcie, co na ten temat mają do powiedzenia jutuberzy.
Na których mediach społecznościowych jest najwięcej Waszych klientów?
To bardzo ważne pytanie w planowaniu działań marketingowych w Waszym biznesie. Dowiedzcie się, dlaczego firma powinna posiadać profile na Facebooku i Instagramie.
Do zobaczenia już za tydzień, a póki co — SMACZNEGO! 😉
Komentarze