Blog

Trendy marketingowe w 2022, spełniona obietnica Instagrama, gratka dla użytkowników WordPressa

Hej, hej! 👋

Wracamy po świątecznej przerwie wypoczęci, zwarci i gotowi, by dzielić się z Wami najlepszymi smaczkami ze świata marketingu… i nie tylko. 😉

Jesteście ciekawi, co tym razem przykuło naszą uwagę podczas eksplorowania sieci?

To zapraszamy na małą przerwę w pracy, by poznać nasze całkowicie subiektywne podsumowanie efektywnego tygodnia! 🎉

Doczytajcie do końca, bo mamy dla Was bardzo ważne ogłoszenie!

Nowy rok, nowe nadzieje

Z noworocznymi postanowieniami bywa różnie, wiadomo. Warto jednak przyjrzeć się temu, co zmienić w swoich działaniach, by dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Również tej marketingowej.

Freshmail zapytał specjalistów, na co zwrócić uwagę, planując działania marketingowe na 2022 rok. Zdecydowanie trzeba przestawić się na myślenie o platformach CPaaS (Communications Platform-as-a-Service), ponieważ jest to niezwykle dynamicznie rozwijający się rynek.

Odpowiedzi ekspertów i ekspertek to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się promowaniem w internecie (i nie tylko tam).

 

W sieci nie brakuje podsumowań 2021 roku

Czy wiecie, że średnia wartość kliknięcia (CPC) w ekosystemie Facebooka wynosiła 72 grosze? Jeśli interesują Was koszty facebookowych reklam, zerknijcie na portal press.pl.

 

A co NA PEWNO nas czeka w 2022? 

Być może Was zaskoczymy, ale Instagram zapowiedział POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI

Platforma przywraca chronologiczny układ feeda. Spokojnie, jeśli przyzwyczailiście się do obecnego stanu rzeczy (który w końcu trwa już kilka lat!), to nic nie szkodzi — teraz będzie można ustawić aktualności według własnych upodobań. Jak? O tym dowiecie się z artykułu: „Jak obiecał, tak zrobił. Instagram dodaje chronologiczny kanał z aktualnościami…”.

 

Na koniec mamy ważną informację

Uwaga użytkownicy WordPressa: nadchodzi jego nowa odsłona — WordPress 5.9. 👏 Koniecznie zapoznajcie się, z czym przyjdzie się zmierzyć, tworząc strony internetowe. Nie namawiamy jednak, by od razu pobierać nową wersję. Dajcie jej trochę czasu na poprawki i aktualizacje, by nie namieszała w Waszych witrynach. 

Nie czarujmy się — pisanie stron WWW nie jest dla każdego. Dlatego jeśli nie czujecie się w tym mocni, polecamy specjalistów (czyli nas, ma się rozumieć 😉). Zobaczcie, w jaki sposób przygotowujemy efektywne strony.

To tyle na dzisiaj! 

Pozdrawiamy gorąco i życzymy efektywnego nowego roku! 😘

Komentarze