Blog

Przednoworoczne aktualności i porady na Twoje social media

Dzień dobry, po świętach! 🎄

Etap: nie jedz tego bo to na święta, został niedawno zastąpiony równie uroczym: jedz, jedz, bo się zmarnuje. 😂 My jednak jak zawsze mamy dla Was idealną porcję nowości. 🍽️ Żadnych odgrzewanych kotletów, ani innych krokietów. 😅 Obiecujemy, że będzie świeżo i w odpowiedniej ilości.

 

W stolicy zrobiło się poważnie.

…czyli nowe profilowe Warszawy. 😯

Miasto ponownie postawiło na ponadczasową klasykę podczas tworzenia nowego znaku identyfikacji wizualnej. Kolorowa, artystyczna syrenka zostanie teraz zastąpiona uproszczonym herbem miasta. 🛡️

 

Z Warszawy przenosimy się do Nowego Jorku, gdzie Google we współpracy z Samsungiem emituje swoją pierwszą kampanię 3D na Times Square. Akcja jest częścią kampanii „The Future is Unfolding”, która promuje robienie selfie tylko za pomocą komend głosowych przy użyciu Samsung Galaxy Z Flip4. 🤳 Robi wrażenie, zobaczcie sami.

Pozostając w tematyce reklam, obczajcie tę zaskakującą promocję środka do czyszczenia komina.

Tajfuna” w świątecznej reklamie rekomenduje żona Świętego Mikołaja. 🎅 To po prostu trzeba zobaczyć 😂 i… gwarantujemy, obejrzycie całą, bez pomijania po 5 sekundach. Jaka jest? Nieszablonowa, to na pewno.

 

…a jeśli wyświetli Ci się na Tik Toku, to 👇

globalna platforma rozrywkowa wytłumaczy “dlaczego widzisz ten film”. 🤔

Tik tok przedstawia swoją nową funkcję, która niewątpliwie pomoże zrozumieć jak działa jej system rekomendacji treści użytkownikom. Nowe narzędzie 🔧 ma zostać wprowadzone w najbliższych tygodniach.

 

Jeśli posiadacie konto firmowe w SM koniecznie poczytajcie tutaj:

O strategiach wzrostu w social mediach właśnie. 📈 Mogą się przydać do spełnienia ambitnych celów dotyczących Waszych marek w 2023. Sprawdźcie jaką strategię stosuje Allegro, Tymbark czy Rossmann.

Świetnym narzędziem do działania w sieci i komunikacji są webinary, 🌐 które swoją popularność “zawdzięczają” szczególnie pandemii. Są wykorzystywane w prawie każdej branży, a o nich potencjale przypominają eksperci.

 

Mamy nadzieję, że przedstawiliśmy Wam same smaczki marketingowe. Jeśli wciąż macie niedosyt, czekajcie na nasz kolejny #efektywnytydzień w następny piątek, a tym czasem Kochani efektywnego skoku do Nowego Roku! 🥳

A właśnie.… zrobiliście już swoje podsumowanie 2022 roku? Jaki dla Was był? Instagram pomoże Wam stworzyć rolkę z Waszymi wspomnieniami z całego roku, 🤩byście następnie mogli ją udostępnić swoim obserwatorom. Co fajniejsze reelsy będą zawierać narracje znanych celebrytów.

 

Teraz to już na prawdę wszystko na dziś,

bajooo. 👋

Komentarze