O przełamywaniu stereotypów, sklepie Netflixa i mariażu piłki nożnej z muzyką
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńCześć!
Czy wiecie, że stereotypy w wielu przypadkach ułatwiają nam życie? Pozwalają szybciej podejmować decyzje i lepiej przystosować się do otoczenia. Są również niezwykle pomocne w marketingu, bo na ich podstawie można doprecyzować opis idealnego klienta. (Nawiasem mówiąc, ➡️ tu pisaliśmy o tym, czym jest persona marketingowa i jak ją wykorzystać).
Jednak stereotypy bywają też krzywdzące
„To nie jest robota dla głupich” – usłyszymy w spocie marki Rockwool, która postanowiła przełamać niekorzystne stereotypy towarzyszące osobom pracującym w budowlance. To nie pierwsza inicjatywa tego typu. Dowiedzcie się, kto jeszcze postanowił rozprawić się z utartymi przekonaniami na temat takich zawodów jak kierowca TIR‑a czy programista.
„A może chcesz coś z Netflixa?”
Szykując listę prezentów świątecznych, takie pytanie będzie jak najbardziej na miejscu! Otóż Netflix otworzył w centrum handlowym w Los Angeles sklep stacjonarny, w którym sprzedaje limitowane produkty ze świata seriali. Sprawdźcie, co ma w swojej ofercie.
Tymczasem wracając do e‑commerce…
Macie swoją stronę WWW? A jesteście pewni, że są na niej wszystkie niezbędne informacje? By się o tym przekonać, upewnijcie się, że Wasza witryna odpowiada na 3 podstawowe pytania. Jakie? ➡️ Tutaj podpowiadamy.
👉 Zadbajcie więc o profesjonalną opiekę nad swoją stroną internetową.
Muzyka łagodzi obyczaje
I być może złagodzi też obyczaje kibiców. Taką nadzieję wzbudziła marka Spotify, która została nowym sponsorem FC Barcelony. Platforma streamingowa postanowiła połączyć świat muzyki i piłki nożnej. Zobaczcie, co pojawi się na koszulkach treningowych katalońskiego klubu.
Na koniec przypominamy: już niedługo Halloween!
Dwa tygodnie temu wspominaliśmy o najmodniejszych w tym sezonie strojach na Halloween. Natomiast Google poszło o krok dalej i udostępniło narzędzie, które zbiera obecne trendy i pomaga wykreować idealny kostium na halloweenową zabawę.
Bawcie się dobrze! 👻
Do zobaczenia za tydzień! 👋
Komentarze