Blog

Rok 2019 rokiem wielkich zmian na Facebooku

Jak informują nas pewne źródła Facebook jest na zaawansowanym etapie realizacji projektu własnej kryptowaluty, o nazwie stablecoin. Projekt ma kosztować milion dolarów😲.

 

Platforma ma mieć nowe logo i wygląd — ma być bardziej przejrzysta i minimalistyczna. Ma inwestować w relacje oraz tworzące się społeczności. Zuckerberg podkreślił, że nowe UX i UI mają na celu ułatwienie użytkownikom “grupowanie się w społeczności” oraz, że aplikacja nie jest już niebieska.

 

Facebook Dating przeszedł pomyślnie testy i powoli zostaje wprowadzany globalnie, ale na liście nie ma jeszcze Polski😔 Czyli jednym słowem randki będą dobierane perfekcyjnie.

 

Inwestowanie w tworzenie grup oraz ich rozwój pozwoli na usuwanie tych, które naruszają zasady społeczne. Rozwiną się ustawienia prywatności, udostępnieni się graczom nowe feature z chatem. Dla grup wspierających sprzedaż udostępnione będzie “Native support for buyers”- czyli wspieranie wewnętrznych płatności. Zaangażuje także społeczność w tworzenie przewodników po miastach, czyli local communities.

 

Możemy liczyć także na rozwój live sprzedażowego, który pozwoli podczas transmisji podpinać produkty i odpowiadać na komentarze.

 

Jesienią ma się pojawić Messenger w nowej odsłonie. Jedną z wielu zmian ma być dostępność komunikatora na desktop w systemach MAC i Windows. Niebawem zobaczymy również “Three in one”, czyli połączone komunikatory Messenger, WhatsApp oraz Instagram.

 

Instagram, który duży nakład kładzie na stories zmienia swój interfejs na CREATOR MODE, który dzięki obrotowemu menu pozwoli na szybkie tworzenie Stories. Pojawi się także DONATION STICKERS, czyli prosty wybór organizacji, na którą chcemy przekazać pieniądze. Ma zniknąć także licznik polubień spod zdjęć. Czeka nas także rozbudowany checkout, czyli zakupy zamknięte w aplikacji.

 

Rozwój Portal i Spark AR sprawi, że niebawem będą dla nas najistotniejsze, a ich rozwój pozwoli na coraz większe doświadczenia związane z AR. Portal już wkracza na rynek międzynarodowy. Jesienią ma się pojawić w Europie. Będzie zintegrowany z Messengerem i WhatsAppem.

 

Sumując Facebook będzie kolekcjonerem ważnych momentów prywatnych i publicznych.

Komentarze