Blog

Reklamowy Instagram i modny Papież

Cóż tam Panie w polityce? 🕵️‍♀️

E tam, sprawdźmy lepiej co w marketingu! Będzie ciekawiej. 😁

No to po kolei…

Midjourney to będzie prawdziwy rewolucjonista w marketingu. 🤯 Przekonała się już o tym agencja Plej. To nie tylko gamchanger w przygotowywaniu grafik ale również nieocenione ułatwienie na etapach przetargów czy wizualizacji. 💥 Generator przyspiesza pracę art directorów i designerów. Chcecie zobaczyć Marię Curie-Skłodowską ze smarftonem? Zajrzyjcie! ☝️

A może wolicie zobaczyć Papieża w grubym, długim puchowym płaszczu? 😱 Nie musicie się starać tego wyobrazić. Sztuczna inteligencja zdołała wykreować taki wizerunek Ojca Świętego. Pół żartem, pół serio. 🫢 To kolejny przykład jak realistyczna jest sztuczna inteligencja i nieoznaczona (pod zdjęciem) może siać dezinformację

Tymczasem Instagram właśnie udostępnił opcję promowania wydarzeń z funkcją przypominania. 💡 Niebawem użytkownicy zobaczą również reklamy wśród wyników wyszukiwania.

Oprócz tego eksperymentuje nad rolkami. 🎥 Jako, że stają się one wciąż coraz bardziej popularne, Instagram testuje teraz odtwarzanie pełnometrażowych Reelsów w Stories. Zobaczymy, czy wyprą one wcześniejszą opcję gdzie było dostępne jedynie pierwszych 15 sekund, a następnie trzeba było “stuknąć”, by zobaczyć całość. Jak myślicie, przyjmie się nowa wersja? 🤔

Twitter z kolei kontynuuje wdrażanie oferty „Weryfikacja dla organizacji”, która umożliwia markom zakup złotego znacznika 🌟 wyboru dla ich konta głównego i weryfikację profili pracowników jako partnerów. Bajer kosztuje 1000 USD na miesiąc i… tak na prawdę niewiele daje.

Jak tam Wasze zdolności kulinarne? Wierzymy, że jesteście mistrzami, ale założymy się, żę nie przygotowaliście nigdy gourmet na bazie składników możliwych do zdobycia w świecie po apokalipsie. Dokonał tego influencer kulinarny Przemysław Klima promując serial „The The Last of Us” HBO.

Na koniec o gustach i guścikach. Niby się o nich nie dyskutuje, jednak dla marketingowców poznanie preferencji konsumentów to główne zadanie. 😁

Muszą oni nie tylko znać nasze obecne upodobania, ale również być o krok do przodu i starać się przewidzieć w jaką stronę zmierzą. Sprawdźcie jak się zmieniają nasze preferencje, przez analizę wyników badań marketingowych.

Jak tam Wasze plany weekendowe? 😃 Impreza na mieście, czy ciepłe kapcie w domu? 🤔 W tym przypadku preferencje z wiekiem też się zmieniają, coś o tym wiemy. 🤭

Miłego! 👋

Komentarze