Blog

Dlaczego reklama H&M wywołała tyle emocji oraz śmieszna historia z Messengera

Hej wszystkim! 🤗

Jak tam? Wiecie, że mamy już kalendarzową jesień? 🍁 Jak to się stało?! Gdzie lato?! 🥺

My już tęsknimy za słońcem. Macie tak samo?

No nic… do rzeczy 😄 Zobaczcie na co ostatnio natknęliśmy się w sieci podczas kawowej przerwy ☕:

Kontrowersyjne hasło reklamowe H&M. 🤔

W swojej kampanii reklamowej znana chyba wszystkim firma odzieżowa informuje na swoich plakatach, że “mężczyzna nie prosi o pomoc”, czytamy dalej: “nie musi bo…” i dopiero pod spodem, małym druczkiem napisane jest wytłumaczenie, że ich aplikacja dobierze mu ubrania.

W sieci się zagotowało. Internauci komentują grafikę sieciówki. Jedni twierdzą, że to po prostu zabawne, chwytliwe hasło, inni że to powielanie stereotypu o mężczyźnie super hero, któremu nie wypada prosić o pomoc.

Co wy myślicie? Uważacie, że to tylko zabawa słowem, dla przykucia uwagi, czy kontrowersyjne hasło, mogące być tragiczne w skutkach?

Przeczytajcie więcej tu 👉 http://nowymarketing.pl/a/34252,h‑m-w-nowej-kampanii-informuje-ze-mezczyzna-nie-prosi-o-pomoc-zabawa-slowem-czy-szkodliwe-spolecznie-haslo

Zabawna wymiana zdań dwóch studentów na Messengerze 😂

Studiowanie nie jest łatwe… nawet jeszcze przed rozpoczęciem roku akademickiego Studentce Uniwersytetu Gdańskiego należą się brawa za dbanie o bezpieczeństwo w sieci, a nowemu studentowi Psychologii @MariuszWlazly życzymy, by dalsza edukacja szła już jak z płatka.” — czytamy na Twitterze. Nie no, tutaj sami nie wiemy co napisać 😂

Wejdźcie i zobaczcie sami, jak wyglądała ich wymiana zdań. 🤭

Śmieszki, heheszki, ale sami nie wiemy jak my byśmy zareagowali, na wiadomość od takiej persony. 🤔

Wejdźcie i też się pośmiejcie: https://twitter.com/Trefl_Gdansk/status/1440299957605449734 😅

No i kochani, byle do lata! 🤭 🌞

Miłego!

Komentarze