Blog

Ranking najbardziej pozytywnie odbieranych marek w Polsce.

Hejooo! 🤩

Jesteście gotowi na kolejną dawkę ciekawostek w naszym wydaniu? 🕵️‍♀️ Zapraszamy! 😎

🥇 W najnowszym rankingu YouGov Buzz 2023 na podium najbardziej pozytywnie odbieranych marek w Polsce znalazły się Allegro, Lidl i Rossmann. To pokazuje, że Polacy cenią sobie zarówno zakupy online, jak i oferty dyskontów oraz drogerii. W czołówce uplasowały się również takie marki jak BLIK, Biedronka i McDonald’s, co może sugerować preferencje konsumenckie skierowane na wygodę, dostępność oraz cenę. Więcej na ten temat przeczytacie w artykule. Przypominamy, że prowadzimy wizytówki na Google i sprawiamy, aby Wasze biznesy były widoczne i zdobywały więcej opinii Waszych klientów.

Doświadczenie użytkownika i design przepisem na sukces? To bez wątpienia czynniki determinujące sprzedaż. 🛒 Współczesny marketing wymaga uwzględnienia tych aspektów już na etapie projektowania produktu. Przykłady z różnych branż, w tym elektroniki i tytoniu, ilustrują, jak kluczowe jest UX dla sukcesu rynkowego, podkreślając, że nawet najlepsze produkty potrzebują przemyślanego designu, by skutecznie trafić do konsumentów.

Jeśli już o sukcesie mowa… zastanawialiście się kiedyś co wpływa na sukces znaku towarowego? 🤔 Co wpływa na to, że zapada on w pamięć konsumentów? Otóż znaki towarowe mogą obejmować różnorodne elementy, takie jak kształty, kolory, dźwięki czy zapachy, które marki wykorzystują do wyróżnienia się na rynku. Tutaj znajdziecie przykłady znaków towarowych, w tym kształt butelki Coca-Coli, czerwona podeszwa butów Louboutina, czy zapach świeżo skoszonej trawy dla piłek tenisowych. Wszystkie te elementy wpływają na rozpoznawalność marki i chronią przed podróbkami.

Włączamy niskie ceny w Me…Meta! Odpowiada ona na krytykę, 💰 obniżając ceny subskrypcji Facebooka i Instagrama o 40%, po skargach na wysokie opłaty i brak rzeczywistego wyboru zgodnego z RODO pomiędzy wersją bez reklam a standardową, która zbiera dane.

Z kolei Instagram aktualizuje wyszukiwanie hashtagów, aby poszerzyć zasięg. #️⃣

Po kliknięciu hashtagu, użytkownicy teraz zobaczą szersze wyniki wyszukiwania zamiast kanału „Najlepsze posty”. Celem jest ułatwienie odkrywania nowych profili i treści, nie tylko popularnych postów. Zmiana ta podkreśla znaczenie dokładnego używania słów kluczowych w profilach, aby zwiększyć ich widoczność. Dodatkowo, aktualizacja ta ma na celu ulepszenie odkrywania treści, szczególnie dla użytkowników Reels.

Po przejęciu TwitterX przez Elona Muska, aplikacja odnotowuje spadek dziennych użytkowników w USA, co miesiąc tracąc ich na poziomie 23%. Jest to znaczący spadek, szczególnie biorąc pod uwagę, że TwitterX ma mniejszą bazę użytkowników niż konkurenci tacy jak Instagram, Facebook, TikTok, czy Snapchat. Trend ten wskazuje, że nie tylko platforma nie zyskuje nowych użytkowników, ale także obecni członkowie rzadziej ją odwiedzają. 🫣 Cóż Panie Elonie, jakby to powiedziała Klaudia El Dursi w Hotelu Paradise: “Taki mamy raj..”

Zanim na dobre rozpoczniemy wielkanocne przygotowania łapcie jeszcze kilka newsów:

🐞 Dlaczego twój dziadek łapie się na promocje w Biedronce, a ty… może już nie?

🧠 AI, Spider-Man i dynamiczne animacje. Kulisy kampanii ulubionych marek streamerów.

🍹Szwedzcy dyrektorzy ds. reklamy stworzyli wódkę z poradami zdrowotnymi na etykiecie.

To już wszystko na dziś!

Kochani, życzymy Wam zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych! 🐰

Jeśli też tworzycie w sieci, niechaj Wasze pomysły mnożą się jak zajączki wiosną, a content przyciąga klientów lepiej niż najlepsze czekoladowe jajeczko. 🤭

Bajo! 👋

Komentarze