Blog

Puste pudełko w Macu, Gang Bystrzaków, Pokolenie Z i reklama OOH, wirtualne postacie marek oraz… zmiany na Facebook Live!

🔔 1 września za nami… nie tylko uczniowie zakasali rękawy i wzięli się do roboty, ale prężnie działa również świat marketingu – w końcu ten, kto zaśpi, ma obniżone oceny ze sprawowania!

 

Usiądźcie wygodnie i posłuchajcie ciekawej lekcji, z której dowiecie się:

  • jak sprzedawać niewidzialne kanapki;
  • czy Newton to dobre imię dla… jabłka;
  • co robi student, siedząc na przystanku;
  • po co skórka markom i
  • dlaczego 1 października to ważna data w kalendarzu sprzedawców.

 

Jeśli będą jakieś pytania – ręka do góry! ✋

 

Burger, którego nie ma

 

Klienci hiszpańskiego McDonalda, którzy za symboliczne 1 euro zamówią hamburgera, otrzymają… czarne jak węgiel PUSTE pudełko. Dochód ze sprzedaży niewidzialnej kanapki ma pomóc rolnikom poszkodowanym wskutek niszczycielskich pożarów w Walencji. 

 

Tym gestem sieć fast foodów chce zwrócić uwagę swoim gościom, że plony były nieodłączną częścią łańcucha dostaw marki, a kanapki nie ma, bo nie ma z czego jej przygotować. 

 

Poznajcie szczegóły humanitarnej inicjatywy najpopularniejszej gastronomicznej sieciówki!

 

Gang Bystrzaków wkracza do akcji!

 

Tęskno nam już było za tymi przesympatycznymi pluszakami o słodziutkich oczkach! Ale są! Tym razem fani biedronkowych promocji mogą powalczyć o 3 maskotki: Jabłko Newton, którego supermocą jest jakość, Świnkę Skarbonitę władającą supersiłą ceny i Pieska  Dżi-pi-esa oznaczającego bliskość. 

 

Do Bystrzaków będą nas przybliżać pieniądze ZAOSZCZĘDZONE! Jak? Tego dowiecie się z artykułu na: wiadomosci.radiozet.pl.

 

Ulubiona reklama Pokolenia Z

 

Nie, to nie ta wyświetlana w social mediach. To również nie ta (można by wręcz rzec: tradycyjna) puszczana w telewizji. 

 

Współczesną młodzież, dorastającą w dobie digitalizacji, najbardziej przyciąga reklama OOH (skrót od wyrażenia Out of Home, czyli reklama zewnętrzna). Co sprawia, że w oczach tzw. cyfrowych tubylców ta forma przekazu jest atrakcyjna? O tym, jak działa relacja Pokolenia Z z reklamą OOH napisał portal bemedia – wskoczcie poczytać!

 

Awatar najlepszym przedstawicielem handlowym

 

Dentsu Creative stworzyło wirtualne postacie, które marki mogą zamieścić na swoich platformach cyfrowych. Korzystając z awatara, skórki (zewnętrzna forma postaci zmieniająca się jak ubranie) lub non playable character (postać niesterowana przez gracza), łatwiej komunikować się z klientem i angażować go emocjonalnie. Więcej na ten temat znajdziecie, eksplorując MARKETING PRZY KAWIE. 😉

 

Uwaga fani zakupów podczas Facebook Live!

 

👉 Od 1 października 2022 zakupy na żywo na Facebooku zostaną wycofane! Jeśli pytasz: Why, God, why?”, odpowiedź znajdziesz w Centrum pomocy dla firm w Meta.

 

To tyle na dzisiaj! Jako zadanie domowe prosimy napisać rozprawkę i przesłać ją w komentarzu poniżej. Temat wypracowania: „Jaka jest najlepsza agencja marketingowa na świecie i dlaczego właśnie zpomyslami.pl”. Materiał źródłowy znajdziecie na stronie: zpomyslami.pl. 😁

 

 

Do następnego! 👋

Komentarze