Puste pudełko w Macu, Gang Bystrzaków, Pokolenie Z i reklama OOH, wirtualne postacie marek oraz… zmiany na Facebook Live!
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzień🔔 1 września za nami… nie tylko uczniowie zakasali rękawy i wzięli się do roboty, ale prężnie działa również świat marketingu – w końcu ten, kto zaśpi, ma obniżone oceny ze sprawowania!
Usiądźcie wygodnie i posłuchajcie ciekawej lekcji, z której dowiecie się:
- jak sprzedawać niewidzialne kanapki;
- czy Newton to dobre imię dla… jabłka;
- co robi student, siedząc na przystanku;
- po co skórka markom i
- dlaczego 1 października to ważna data w kalendarzu sprzedawców.
Jeśli będą jakieś pytania – ręka do góry! ✋
Burger, którego nie ma
Klienci hiszpańskiego McDonalda, którzy za symboliczne 1 euro zamówią hamburgera, otrzymają… czarne jak węgiel PUSTE pudełko. Dochód ze sprzedaży niewidzialnej kanapki ma pomóc rolnikom poszkodowanym wskutek niszczycielskich pożarów w Walencji.
Tym gestem sieć fast foodów chce zwrócić uwagę swoim gościom, że plony były nieodłączną częścią łańcucha dostaw marki, a kanapki nie ma, bo nie ma z czego jej przygotować.
Poznajcie szczegóły humanitarnej inicjatywy najpopularniejszej gastronomicznej sieciówki!
Gang Bystrzaków wkracza do akcji!
Tęskno nam już było za tymi przesympatycznymi pluszakami o słodziutkich oczkach! Ale są! Tym razem fani biedronkowych promocji mogą powalczyć o 3 maskotki: Jabłko Newton, którego supermocą jest jakość, Świnkę Skarbonitę władającą supersiłą ceny i Pieska Dżi-pi-esa oznaczającego bliskość.
Do Bystrzaków będą nas przybliżać pieniądze ZAOSZCZĘDZONE! Jak? Tego dowiecie się z artykułu na: wiadomosci.radiozet.pl.
Ulubiona reklama Pokolenia Z
Nie, to nie ta wyświetlana w social mediach. To również nie ta (można by wręcz rzec: tradycyjna) puszczana w telewizji.
Współczesną młodzież, dorastającą w dobie digitalizacji, najbardziej przyciąga reklama OOH (skrót od wyrażenia Out of Home, czyli reklama zewnętrzna). Co sprawia, że w oczach tzw. cyfrowych tubylców ta forma przekazu jest atrakcyjna? O tym, jak działa relacja Pokolenia Z z reklamą OOH napisał portal bemedia – wskoczcie poczytać!
Awatar najlepszym przedstawicielem handlowym
Dentsu Creative stworzyło wirtualne postacie, które marki mogą zamieścić na swoich platformach cyfrowych. Korzystając z awatara, skórki (zewnętrzna forma postaci zmieniająca się jak ubranie) lub non playable character (postać niesterowana przez gracza), łatwiej komunikować się z klientem i angażować go emocjonalnie. Więcej na ten temat znajdziecie, eksplorując MARKETING PRZY KAWIE. 😉
Uwaga fani zakupów podczas Facebook Live!
👉 Od 1 października 2022 zakupy na żywo na Facebooku zostaną wycofane! Jeśli pytasz: „Why, God, why?”, odpowiedź znajdziesz w Centrum pomocy dla firm w Meta.
To tyle na dzisiaj! Jako zadanie domowe prosimy napisać rozprawkę i przesłać ją w komentarzu poniżej. Temat wypracowania: „Jaka jest najlepsza agencja marketingowa na świecie i dlaczego właśnie zpomyslami.pl”. Materiał źródłowy znajdziecie na stronie: zpomyslami.pl. 😁
Do następnego! 👋
Komentarze