Blog

Promowanie posta na Facebooku? Dowiedź się, dlaczego NIE warto…

Czy wiesz, że promowanie posta będzie bezskuteczne, jeśli chcesz kierować ludzi na swoją stronę internetową? Nie sprawdzi się nawet jeśli chcesz pozyskać nowe polubienia pod fanpage! Zobacz co daje i poznaj jego lepszą alternatywę — Ad Managera. 😎

 

Uzyskaj więcej polubień, komentarzy i udostępnień

Najprawdopodobniej widziałeś na swojej stronie na Facebooku taką informacje. Aż chce się wcisnąć “Promuj post”, żeby chociaż sprawdzić, co się stanie. Niestety, ale prawdopodobnie stracisz tylko swoje ciężko zarobione pieniądze. 👎

 

Będąc osobą początkującą w tworzeniu reklam możesz nie zwrócić uwagi na to, że informacja o tym, że możesz uzyskać więcej polubień, komentarzy oraz udostępnień dotyczy tylko i wyłącznie tego posta! Nie przełoży się to w żadnym stopniu na wzrost Twojego fanpage. Ważne jest to, że algorytm Facebooka kieruje odpowiednie cele reklamowe do ludzi, którzy często takie rzeczy robią. Na przykład osoby aktywne pod postami wcale nie muszą wchodzić w linki oraz na fanpage. 👥

Manager Reklam daje nam taki wybór, dlatego jest to tak ważne. Możesz za ten sam budżet ustawić jednego posta do kilku celów jednocześnie. Dzięki temu aktywność pod postem spowoduje większe zaufanie, ludzie z grupy wchodzących na strony zaczną chętniej klikać w Twoją reklamę. Jeśli chcesz poznać wszystkie cele reklamowe na Facebooku i czym się one różnią — kliknij tutaj. Teraz możesz przejść do właściwej konfiguracji reklamy. 😍

Dlaczego Manager Reklam jest lepszy niż “Promuj post”?

Otrzymujesz wiele dodatkowych opcji personalizacji Twojej reklamy. Możesz wybrać umiejscowienia reklam na Facebooku, gdzie mają być widoczne. Na przykład tylko w kanale aktualności albo na relacjach. Dopasowanie pod typ urządzenia — takie jak laptop albo smartfon. Wyobraź sobie, że możesz nawet ustawić konkretny model telefonu odbiorcy! 😮 To nie wszystko. Możesz stworzyć niestandardową grupę docelową, która będzie zawierała tylko osoby, które były aktywne na Twoim fanpage. Masz pewność, że promowanego posta ujrzą osoby, które są zainteresowane tym tematem i znają już Twój brand. 😉

Ustawiaj do woli godziny oraz dni tygodnia emitowania reklamy. Decyduj, czy chcesz ustawić limit budżetu dzienny lub całkowity. Wcześniej wspomniane używanie różnych celów z tym samym postem daje rewelacyjne efekty. 🤩 Warto pomyśleć nad tym, czy nie warto dać opublikowanemu postowi zgarnąć najpierw zasięg organiczny, inaczej mówiąc — darmowy. Dopiero po kilku godzinach lub dniach “dopalić” go płatną reklamą. Niektórzy mówią, że promowanie postów zmniejsza takie darmowe dotarcie do fanów. Wynika to stąd, że wybierają oni w grupie reklamowej te same osoby, które tak czy tak zareagowały by bez płacenia. Rozwiązaniem jest tutaj wykluczenie osób, które lubią dany fanpage lub zmiana zainteresowań. 💡

Dalej nie wiesz jak zacząć? Zleć to profesjonalistom! ⬅

Komentarze