Blog

Premiera aplikacji Threads i wielka afera

Hejo! 👋

W ostatni piątek nie wyszedł nasz cotygodniowy przegląd Internetów, 🫣 więc tym razem postaraliśmy się jeszcze bardziej niż zwykle i mamy dla Was same smaczki! 😁

To co, jedziemy?!

Premiera aplikacji Threads i wielka afera. 🤯 Threads nie pojawiło się jeszcze w Europie, bo jak się okazuje polityka prywatności jest sprzeczna z tą, która obowiązuje w UE. Twitter chce pozwać firmę Meta, twierdząc, że przy tworzeniu aplikacji brali udział jego byli pracownicy. Zarzuca „systematycze i bezprawne przywłaszczenie” tajemnic handlowych Twittera. Nooo… jest grubo! 😱 Oczywiście dyrektor ds. komunikacji w Meta Platforms twierdzi, że nikt w zespole pracującym przy Threads nie jest byłym pracownikiem Twittera. 🕵️‍♀️

Miał być tylko niewinny żart… 🤭 Nie spodobał się jednak Lewandowskiemu. Na Kwejku pojawiły się humorystyczne memy z wizerunkiem piłkarza ⚽ głoszące nieprawdziwą informację, jakoby producent napojów Oshee zdecydował o zakończeniu współpracy z Lewandowskim. Pan Robert wziął to jednak (zbyt) poważnie i zażądał sprostowania. Kwejk przeprasza i wyjaśnia.

Nowe Google, nowe funkcje, nowe możliwości! 1 lipca nastąpiło wycofanie Google Analytics (UA) na rzecz nowego rozwiązania, Google Analytics 4 (GA4). 💥

To najnowsza wersja popularnej platformy analitycznej Google, przeznaczona do zbierania, śledzenia i analizowania danych z różnych kanałów. Trzeba przyznać, że Google dobrze radzi sobie 💪 ze zmianami w świecie marketingu cyfrowego, z rosnącą rolą prywatności użytkowników, zmieniającymi się przepisami prawnymi i rosnącym naciskiem na personalizację.

10 kampanii AI z Cannes Lions, które musisz znać. Trzeba przyznać, że sztuczna inteligencja została tutaj wykorzystana na prawdę ITELIGENTNIE. ‼️ Ciekawa inspiracja, w jaki sposób już teraz można wykorzystać sztuczną inteligencję 🧠 w działaniach marketingowych.

Marka Kaufland postanowiła wykorzystać modę na K‑pop. Zaprosiła do współpracy południowokoreański zespół JXENM. Grupa złożona z czterech wokalistek przygotowała piosenkę „Watch out for the K”, w której śpiewa o produktach dostępnych w sieci Kaufland. 🛒 Nowa kampania jest skierowana do zetek. Trzeba przyznać, że muzyka i marketing to zgrany duet. 🤝

Sezon weselny trwa. 🥳 Są wśród Was tacy, którzy planują właśnie swoje przyjęcie? Zastanawiacie się nad menu? Może po prostu burgery? 😂 Słuchajcie Mc Donald’s wciąż nie przestaje zaskakiwać. 🍔 Sprawdźcie co tym razem wymyślił. Oferta weselna? W Mc Donald’s jak się okazuje, nie ma rzeczy niemożliwych. 

Na koniec jak zwykle mamy dla Was kilka Twittów.

👇

👀 Instagram idzie drogą TikToka czy Twittera i wprowadza osobne zakładki “Dla ciebie” oraz “Obserwowani”. Fajnie, czy nie fajnie. Co myślicie o tym rozwiązaniu?

👗 Reserved i Zakłady Ceramiczne Bolesławiec nawiązali współpracę. Efekty ich współpracy na prawdę cieszą oko. Kolekcja jest już ponoć dostępna w sklepach! To co, w weekend shopping? 😄

To już wszystko na dziś. Miłego weekendu! 🤗 I zakupów! 🤭

Komentarze