Blog

Poznajcie Meta Queen — wirtualną influencerkę z kampanii Douglasa

🌱 “Wiosna — cieplejszy wieje wiatr. Wiosna — znów nam ubyło lat… ” tak śpiewali Skaldowie. Jak jest u Was? Mamy nadzieję, że wiosna rozgościła się już na dobre. 🤩

Szybkie podsumowanie tygodnia, bo szkoda czasu na siedzenie przed monitorem, trzeba korzystać z pogody. ☀️

Douglas rozkręca coś mega nowego w Polsce! Wprowadzają na rynek swoją nową maskarę i robią to z pomocą wirtualnej influencerki – Meta_Queen. 😱 Tak, dobrze czytacie, ambasadorka wygenerowana przez AI! To pierwsza taka kampania w Polsce. Meta_Queen, gwiazda TikToka, będzie twarzą kampanii, a za kulisami pracują kreatywni z MullenLowe Warsaw i TRUSKAVKA. To może być przełom w marketingu beauty! Ewa Sadowska z Douglas zapowiada, że to dopiero początek dla innowacji i kreatywności w branży.

W erze digitalnej, gdzie nasze apetyty na informacje są większe niż kiedykolwiek, ale nasza cierpliwość do nich — mniejsza, świat newsów ewoluuje. 💁‍♂️ TwitterX, choć wciąż ważny, traci na znaczeniu jako źródło bieżących informacji, ustępując miejsca TikTokowi, gdzie krótkie, dynamiczne treści zyskują na popularności. YouTube zostaje domeną dla tych, którzy szukają pogłębionej wiedzy przez dłuższe formaty video, a Instagram rośnie w siłę dzięki reelsom. Trend jest jasny: 30-sekundowe, zabawnie podane newsy to dzisiaj przepis na sukces. W czasach, kiedy każdy moment ma znaczenie, szybkie i łatwe do strawienia informacje rządzą Internetem.

W świecie, gdzie tradycyjna reklama już nie robi takiego wrażenia, firmy muszą szukać bardziej kreatywnych sposobów, aby przyciągnąć uwagę klientów. Marki stawiają na nietypowe i innowacyjne strategie reklamowe, które zaskakują i angażują odbiorców. Od kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych po wykorzystanie nowych technologii — wszystko po to, by zbudować długotrwałe relacje z klientami. Gdzie się zatem reklamować? Sprawdźcie ciekawe propozycje od InPost. 💡

TikTok może zostać zbanowany w USA! 🇺🇸 Izba Reprezentantów przyjęła projekt ustawy, który zmusza chińskiego właściciela do sprzedaży lub zakazu działania aplikacji na terenie USA. Projekt #BanOrSell uzyskał dużą większość głosów. Ustawa czeka teraz na zatwierdzenie przez Senat i Prezydenta Joe Bidena.

Inne artykuły, które polecamy przeczytać:

💫 LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI 

💫 W Australii powstało bezglutenowe ciastko „z papieru”

💫 Wywiad wygenerowany przez SORA

To wszystko na dziś! 🙃

Miłego weekendu. 🥳 Twórzcie, odpoczywajcie i łapcie każdy moment. Do usłyszenia w poniedziałek! 👋🏿

Komentarze