Blog

Co kombinuje Oley, akcja (anty)alkoholowa? i okulary Ray Ban

Jak Wam minął tydzień? Macie jeszcze wakacyjne nastroje czy raczej połowa września nastraja Was już jesiennie? 🍁 Dni coraz krótsze, a pracy nie ubywa 😱 dlatego my jak zwykle pracujemy nad utrzymaniem poziomu swojej efektywności 💪

Mamy dla Was kilka marketingowych newsów, znalezionych w sieci:

1.Marka kosmetyków Oley rozpoczęła kampanię odnoszącą się do algorytmów komputerowych, a mającą na celu pomoc w walce z nierealistycznymi standardami piękna i dyskryminacją rasową. Brawo Oley, szanujemy! 👏

odsyłamy Was do artykułu: https://marketingprzykawie.pl/espresso/olay-kampanii-wypowiada-walke-algorytmom-komputerowym-wypaczajacym-standardy-piekna/

2. Producenci różnego rodzaju napojów alkoholowych łączą siły by określić standardy odpowiedzialności w wykorzystaniu influencerów w reklamie napojów procentowych. 🍻 🍷

Akcja ma na celu podjęcie działań które uniemożliwią nieletnim oglądanie reklam alkoholu w Internecie i zmniejszą szkodliwe picie wśród dorosłych. Również popieramy!

O szczegółach przeczytacie tutaj: https://marketingprzykawie.pl/espresso/globalne-agencje-reklamowe-marki-alkoholowe-inicjatywa-uregulowania-influencer-marketingu-reklamach-alkoholu/

3. Ray Ban Stories czyli inteligentne okulary Facebooka 👓

Gadżet, część garderoby, posiadająca podwójne zintegrowane kamery 5 MP, które pozwalają uchwycić spontaniczne momenty z pierwszoosobowej perspektywy. Okulary zostały wyposażone w opływowe głośniki, zestaw trzech mikrofonów. Dołączone jest do nich specjalne etui, nie tylko chroniące przed zniszczeniem, ale również umożliwiające ładowanie okularów. Więcej o tym nietuzinkowym gadżecie tutaj: https://marketingprzykawie.pl/espresso/ray-ban-stories-inteligentne-okulary-facebooka-pozwola-robic-zdjecia-nagrywac-filmy-prowadzic-rozmowy/

Mamy jeszcze więcej ciekawostek ze świata marketingu, ale o tym potem 😄 zostawmy sobie coś na następny tydzień. Tymczasem, życzymy miłego weekendu. 🤩

Komentarze