Blog

Ocena wiarygodności na Facebooku i top 3 nowości na Instagramie

Z social media warto być na bieżąco, by móc wydobyć z nich to, co efektywne dla swojej firmy 😎😎

Jak co tydzień przygotowaliśmy dla Was podsumowanie tygodnia… czyli co za tydzień w social media 💡💡

Zaczynamy 🏁🏁🏁

Początek tygodnia należał do Facebooka, który wprowadził wewnętrzny system, do oceny wiarygodności mediów publikujących w serwisie 💪💪💪 Dzięki temu mają być pozycjonowane treści w Newsfeedzie. Facebook będzie też zbierać reakcje użytkowników na temat ich wpisów i na tej podstawie oceniać poziom zaufania ze strony odbiorców 🕵️‍♂️🕵️‍♂️ Im wyższą ocenę uzyska wydawca, tym mocniej będzie wspierany przez algorytm Facebooka i bardziej widoczny w Aktualnościach, swoich odbiorców 😎😁 Zapowiada się efektywnie 🤗 Zmotywuje to wydawców do bardziej merytorycznych wpisów i dzielenia się swoją pasją i wiedzą 💪

Facebook konsekwentnie zdecydował się także na wprowadzenie opcji analitycznych, w przypadku filmów.

Dzięki temu otrzymacie opis, w jaki sposób jest utrzymywana uwaga odbiorców 🎬🎬🎬 Fajne jest również to, że otrzymasz analizę swoich odbiorców. Dowiesz się, więc do kogo lepiej kierować swoje treści. Analiza podpowie Ci także, które elementy Twojego filmu mają najlepszy wpływ na jego oglądalność 🤓🤓🤓🤓

Wśród Facebookowych wieści pojawiła się także ta, o możliwości tworzenia avatarów, znanych przede wszystkim ze Snapchata 😋😋

Co dzięki temu zyskasz? 🤔 Możesz zilustrować siebie i prowadzić komunikację wizualną. Pomysł wydaje się ciekawy 💪

Z pewnością damy Wam znać, gdy możliwość tworzenia avatarów będzie już dostępna 🤗🤗🤗🤗

Co nowego na Instagramie? Wybraliśmy dla Was top 3️⃣️💪💪

1⃣ Instagram Stories muzycznie 🎶🎶🎶
Czy wiecie, że pozwoli na dodawanie muzyki?

Instagram już testuje nową funkcję i być może da Wam możliwość dodawania muzyki do swoich postów. Dzięki niej Wasza promocja na Instagramie może być bardziej efektywna 😎 Będziemy śledzić ten temat, oczywiście dla Ciebie!

️2⃣ Instagram Stories z suwakiem z emoji
Dzięki temu łatwiej i przyjemniej wyrazisz swoją opinię 😎😍

Po stworzeniu filmu lub relacji, wybierz ikonę naklejek, a kolejno widok suwaka. W polu, które się pojawiło wpisz pytanie, które chcesz zadać oraz wybierz emotikony. Wybierz tą właściwą i już 😍🤗😎 Instagram Stories z suwakiem z emoji, to świetny sposób na poznanie, przez markę, opinii na temat jej produktów czy usług. Zachęcamy do przetestowania 🤗

3⃣ Efektywniejsze komunikowanie się z firmami 📲
Instagram postawił na prostsze zarządzanie skrzynką odbiorczą profili biznesowych 💪💪💪💪

Do tej pory, gdy wysyłaliście wiadomość do firmy, która nie obserwuje Was na Instagramie, trafiała ona do folderu „oczekujące” i była widoczna dopiero po zaakceptowaniu 😥

Teraz wszystkie wiadomości mają być widoczne w głównej skrzynce odbiorczej. Będzie można je oznaczyć gwiazdką i podzielić na przeczytanie oraz nieprzeczytane 💡💡💡💡

Brawa dla Instagrama za krok w stronę efektywniejszej promocji marek 👏👏👏

Komentarze