Blog

O przewrotnej kampanii Hasbro, billboardach 3D, wirtualnej przymierzalni, BeReal na TikToku i miliardach euro

Ostatnio opowiadaliśmy, jak marka popularnych wafelków postanowiła nie kryć się z tym, że każdy ma coś na sumieniu. 😉 (Komu umknął nasz ostatni wpis, tego odsyłamy do tekstu: Każdy ma swoje grzeszki). Tymczasem firma Hasbro, producent jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie, postanowiła iść o krok dalej i te nasze słabości przekuć na swoją kampanię reklamową

Na billboardach prezentuje cały wachlarz emocji, które każdy bardzo dobrze zna z rodzinnych rozgrywek Monopoly (nierzadko kończących się konfliktami, a nawet bójkami 😎). W ten sposób marka pokazuje, że planszówka może nauczyć nas o wiele więcej niż tylko przedsiębiorczości.

Czy ten smok jest prawdziwy? 😱

Zostajemy w temacie reklam OOH (o tym, co to takiego, pisaliśmy tu). Coraz większą popularnością cieszą się billboardy 3D. O ile na widok trójwymiarowej kanapki robimy się naprawdę głodni, to nagle ożywający potężny smok nas przeraża. Wygląda jednak na to, że powoli będziemy musieli się przyzwyczaić, a zwykłe dwuwymiarowe banery przejdą do lamusa.

À propos – wiecie, że projektujemy także materiały przeznaczone do druku? Jeśli potrzebujecie pomysłowych ulotek, katalogów czy banerów, to odezwijcie się do nas! Portfolio znajdziecie na naszej stronie WWW oraz Facebooku.

Technologia w służbie e‑shoppingu

Obawiacie się, że ubranie, które kupicie przez internet nie będzie pasowało? Walmart wychodzi Wam naprzeciw i umożliwia skorzystanie z wirtualnej przymierzalni. Wystarczy, że zrobicie sobie zdjęcie, a dzięki rozwiązaniu Be Your Own Model zobaczycie, czy w wybranej odzieży będzie Wam do twarzy.

A co, jak już włożycie na siebie nowy ciuch?

Wtedy możecie od razu strzelić sobie selfika (używając przedniego i tylnego aparatu jednocześnie) i pokazać się znajomym na TikToku. Portal testuje nową opcję, podpatrzoną – delikatnie mówiąc – z aplikacji BeReal. Czy TikTok Now zmieni sposób, w jaki obecnie korzysta się z tej platformy społecznościowej? O tym przeczytacie na Social Media Today.

Na koniec: 4,1 miliarda euro!

Taką grzywnę musi zapłacić Google za naruszenie przepisów antymonopolowych. Sąd Unii Europejskiej orzekł, że spółka złamała zasady konkurencji, nakładając ograniczenia na producentów urządzeń mobilnych z Androidem. Więcej znajdziecie w artykule: Potężna kara dla Google’a. Jest decyzja sądu.

Z naszej strony na dzisiaj to tyle. A może Wy trafiliście na jakąś marketingową ciekawostkę, którą warto się podzielić? 🤔 

Dajcie znać w komentarzu! 👇

Komentarze