O Halloween w marketingu i subskrypcji na Meta.
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńNo i mamy listopad. 🍁 Ale co tam listopad… ważne, że PIĄTEK, 🥳 a jeśli piątek to lecimy z naszą tradycją.
Przegląd Internetów czas start! 😎
👉 Obchodziliście Halloween? 🎃 Chociaż w Polsce to święto stosunkowo nowe, to wiele marek wykorzystało je w swoich reklamach. Firmy coraz chętniej wykorzystują je do przyciągnięcia uwagi klientów. Sprawdźcie najciekawsze kampanie Halloweenowe.
P.S. Nawet słynna już hala koncertowa Sphere w Las Vegas przemieniła się z okazji Halloween w… dynię, która raczyła przechodniów różnymi wyrazami “twarzy”.
👉 Facebook i Instagram bez reklam? Tak, od tego miesiąca w płatnej subskrypcji. 💰Nowe procedury będą dotyczyły mieszkańców Unii Europejskiej, Szwajcarii oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zmiany mają być kolejnym źródłem zysku dla Mety, ale przede wszystkim są odpowiedzią na regulacje unijne, dotyczące sposobu wykorzystywania i gromadzenia danych osobowych użytkowników, mieszkających na terenie Europy. Za opcję no-ads trzeba zapłacić 9,99 dolara (czyli jakieś 45 zł) miesięcznie.
👉 Poznajcie nowe, rewelacyjne, narzędzie do ochrony swoich praw autorskich przed Sztuczną Inteligencją. 🧠 Mowa o narzędziu o nazwie Nightshade, które “zatruwa” obraz, czyli do danych fotografii (obrazu bądź grafiki) dodawane są (niewidoczne dla oka) zmiany w pikselach, które dezorientują AI i nie jest on w stanie rozpoznać grafiki, co więcej może wprowadzić chaos w samej strukturze modelu AI.
👉 Mimo tego, że rozwój technologii zdaje się nie mieć końca, do łask wracają… tradycyjne kalendarze. Moleskine — na to nie masz apki. Patrzenie w ekran męczy, a podczas robienia notatek na urządzeniu ciągle rozpraszają nas kolejne powiadomienia z aplikacji, dlatego pisanie odręcznych notatek przeżywa drugi renesans. ✍️
👉 Tymczasem YouTube od niedawna intensyfikuje swoją walkę z programami blokującymi reklamy. Platforma rozszerza swoje wysiłki, aby reagować na programy blokujące reklamy online, uniemożliwiając użytkownikom oglądania treści YouTube po wykryciu modułu blokującego reklamy.
Na koniec:
🔥 sprawdźcie kampanię projektu Młode Głowy wyprodukowanej w ramach konkursu Papaya New Directors. 👏
🔥 może zagramy w Monopoly? Po Katowicach, Płocku czy Gdyni, Łódź również doczekała się wyjątkowej wersji popularnej gry Monopoly. Został tutaj wykorzystany tzw. marketing terytorialny, 💡 niedawno o tym pisaliśmy tutaj. To jak, Łódź you… play? 😄
To już wszystko na dziś! Życzymy Wam miłego weekendu! 🤩
Komentarze