Blog

Wpadka Borysa Szyca i Alpro, sukcesy reklamowe na TikToku, era SXO, nowa kampania sklepów IKEA, dłuższe stories na Insta

Siemanko!

Dzisiaj rozpoczynamy od czegoś, co z jednej strony rozbawiło nas do rozpuku, a z drugiej – ciarki przebiegły nam po plecach… 🤯

Na profilu facebookowym Borysa Szyca został opublikowany post, który z pewnością w takiej formie nie miał ujrzeć światła dziennego. Choć zdobył popularność viralową (a o to przecież w mediach społecznościowych wszyscy zabiegają), to z pewnością komuś się za tę chwilę nieuwagi oberwie. 

Oto lekcja dla wszystkich content managerów – nie wrzucać postów przed potężną dawką kofeiny (najlepiej z mlekiem owsianym Alpro 😉).

Pozostając w temacie treści viralowych

NowyMarketing namawia do tego, by jak najszybciej spróbować swoich sił na TikToku. To jedna z platform, na której o sukces marketingowy nietrudno – i to bez nakładu dużych środków. 

Dowiedzcie się, o czym należy pamiętać, tworząc tiktokowe treści, i dlaczego nie warto kopiować reklamy z Facebooka

Zmienia się również sposób „wyskakiwania” w wyszukiwarce

Nadchodzi era SXO (Search Experience Optimization): połączenie działań SEO (Search Engine Optimization) z metodami UX (User Experience). By pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania, strona WWW będzie musiała spełniać rygorystyczne wymogi wysokiej jakości treści, trafnych odpowiedzi na wpisywane pytania, użyteczności witryny, a także możliwości jej wyświetlania na kilku urządzeniach mobilnych. 

Jak to dokładnie ma wyglądać? O tym przeczytacie w artykule: SXO a trendy Google. Czy to pozwoli być naprawdę widocznym?.

Ciągle jednak najbardziej skuteczna jest promocja poprzez Google Ads. Jeśli nie wdrożyliście jej jeszcze u siebie (albo nie przynosi wyników), zapraszamy do nas! Niezależnie od tego, jakie produkty bądź usługi oferujecie – pomożemy Wam precyzyjnie trafić do potencjalnych klientów.

IKEA znów zachwyca

To, co jest już całkiem zbyteczne w jednym domu, może przydać się w innym mieszkaniu. W Norwegii klienci sklepów IKEA mogą kupić używane meble, produkty wycofane ze sprzedaży (ze względu na drobne wady fabryczne) lub z poprzednich kolekcji. Zobaczcie, jak IKEA opowiada prawdziwe historie używanych mebli i zachęca do zakupu rzeczy z drugiej ręki

🤔 Podoba Wam się ten pomysł na kampanię? Nam bardzo!

Na koniec dobra wiadomość dla Instagramerów

Instagram wprowadza funkcję dłuższych historii. Stories nie będą już dzielone na osobne segmenty, jeśli mają mniej niż 60 sekund. Yay!

Cooo? Nie macie jeszcze firmowego profilu na Instagramie? 😱 Stąd dowiecie się, dlaczego (i jak!) powinniście natychmiast naprawić ten błąd!

Do zaś!

PS Jeśli przegapiliście nasz wpis z zeszłego tygodnia – nic straconego. Łapcie! Enjoy! 

Komentarze