Blog

Nowa ORYGINALNA forma zamawiania McDonad’s i niemożliwe do pominięcia reklamy na YouTube.

Witamy się z Wami 👋 i od razu zaczynami z grubej rury. 😜

Jest afera, gruba sprawa, a właściwie nie gruba a tłusta, bo chodzi o… margarynę.

Pojawiło się sporo kontrowersji wokół nowego produktu Ramy! Według wielu konsumentów kolor opakowania (niebieski) sugeruje, że jest to masło. Dodatkowo widnieje na nim napis: “używaj jak Masło”, gdzie kluczowe słowo “masło” jest napisane większą czcionką, co może zmylić konsumentów robiących zakupy w pośpiechu. Co o tym myślicie? Czy o był celowy czy przypadkowy zabieg producenta?

Kontrowersji ciąg dalszy bo YouTube też jedzie po bandzie. 🤭

Dopiero co ogłosił, że uniemożliwi wyświetlanie filmów użytkownikom, którzy korzystają z blokerów reklam, zachęcając do opcji Premium, a teraz wprowadza 30-sekundowe reklamy, których nie będzie można pominąć. 

Mieszkańcy Stanu Montana niech się lepiej zdążą nacieszyć TikTokiem do końca roku. 😬 Od 1 stycznia 2024 jego używanie ma być tam całkowicie zakazane, także dla użytkowników prywatnych. Podmioty, które po tym terminie umożliwią instalację TikToka w stanie Montanta, otrzymają karę 10 000 USD dziennie. Jaki jest powód zakazu? “Ochrona danych osobowych i prywatności mieszkańców stanu Montana przed Komunistyczną Partią Chin”.

Dobra koniec afer. Teraz coś pozytywnego… 😅

Proszę bardzo. 😃 Meta chce pomóc markom w nawiązaniu bardziej bezpośredniego kontaktu z konsumentami za pośrednictwem Facebooka, oferując szereg aktualizacji formularzy generowania potencjalnych klientów. Facebook oficjalnie został medium, za pomocą którego potencjalni klienci mogą komunikować się z firmami. Meta obiecuje wiele korzyści zarówno dla firm jak i dla konsumentów.

McDonald’s nie przestaje zaskakiwać. 🤠 Najdzie Cię ochota na “maczka”, gdy zobaczysz jego produkt w filmie lub serialu? Zeskanuj go (jak kod QR) z Twojego ekranu i zamów przez aplikację. Tworzeniem kampanii „Order That Scene” („Zamów tę scenę”) zajęły się holenderskie agencje TBWA/NEBOKO i TBWA\X.

Poznajcie narzędzie DragGAN, udostępnione przez grupę badaczy z Google. Wykorzystuje ono specjalnie stworzoną, do syntezy obrazów, sieć GAN, która nie tylko podąża “na żywo” za danymi wprowadzonymi przez użytkownika (na zasadzie point&click) ale też od razu “przygotowuje” pod zmianę realistyczną koncepcję grafiki.

I na koniec zagadka. Jak myślicie, jaki portal społecznościowy Polacy lubią najbardziej? 🤔Nie będziemy Was trzymać w niepewności. Odpowiedź brzmi: Facebook. Mimo tego, że nie ma już tak dużej przewagi jak na przykład w 2019 to wciąż jest na prowadzeniu. Na podium jest też YouTube i Instagram. Skoro tak większość z nas lubi FB zapraszamy Was na nasz profil https://www.facebook.com/zpomyslami. 😎

Miłego weekendu, 👋 a kto doczytał do końca niech się do nas odezwie na fejsie. 😄

Komentarze