Blog

Najpopularniejsze emocji i zmiany w Gmailu i Yahoo w 2024

👋 Dzień dobry w lutym! ❄️

Zacznijmy ten miesiąc od jakiegoś luźnego tematu. 🙃 Emoji? Używacie ich na swoich SM? Chyba tak wszystkim weszły w krew, że wręcz ich nieużywanie wydaje się dziwne. Nie sądzicie? 🤔 Jakoś trudniej nam jest odczytać emocje bez tych małych ikonek. Emoji ma nawet swoje święto! 19 września obchodzimy Światowy Dzień Emotikona. Jak myślicie, jaka była najbardziej popularna w zeszłym roku? 

TikTok chce, aby marki starały się być bardziej… ZABAWNE 🤪 aby stworzyć bardziej wyrazisty przekaz w aplikacji. Podkreśla, że filmy opublikowane z hashtagami #funny i #comedy zdobywają zawrotne ilości wyświetleń. Dzieli się wskazówkami, jak marki mogą włączyć humor do swojego marketingu. 

To teraz weźmy na warsztat nieco poważniejszy temat - zmiany w Gmailu i Yahoo w 2024. 

Gmail i Yahoo zapowiedziały wprowadzenie w lutym 2024 roku ważnych zmian w wymogach dotyczących weryfikacji tożsamości nadawców e‑maili oraz przeciwdziałania spamowi.

Jak się do nich przygotować mając na uwadze możliwy wpływ tych nowości na skuteczność działań e‑mail marketingowych? Sprawdźcie. ☝️

Było luźno i wesoło, było nieco poważniej, to teraz będzie zaskakująco. Piwo sponsorem Igrzysk Olimpijskich. — Dacie wiarę? 🫢 To pierwszy taki przypadek w historii. Międzynarodowy Komitet Olimpijski nawiązał partnerstwo z AB InBev — międzynarodowym koncernem browarniczym. 🍺 Zarówno MKOI, jak i AB InBev podkreślają, że są zaangażowani w odpowiedzialną konsumpcję i zależy im na budowaniu lepszego świata poprzez dotarcie do milionów fanów rywalizacji olimpijskiej z przesłaniem o łączności i potrzebie zachowania umiaru w świętowaniu.

Tymczasem Meta ogłosiła nowe partnerstwo badawcze z Centrum Otwartej Nauki (COS), 📚 które zapewni analitykom COS wybrane, chronione prywatności dane dotyczące zaangażowania na Facebooku i Instagramie, aby ułatwić badania trendów behawioralnych i zaangażowania.

I jeszcze na koniec: łapcie:

🍪 świat bez plików third party cookies — nowa era prywatności.

🧠 poradnik — jak zachować spójność postaci przy generowaniu obrazów w AI

🛒 i przekonajcie się na czym polega sukces Temu w Polsce?

To już wszystko na dziś! Życzymy Wam miłego weekendu. I.. byle do wiosny. 😅

Komentarze