Meta uruchamia platformę edukacyjną i straszy zamknięciem FB oraz IG w UE, Adidas rusza z ciałopozytywną kampanią, a “New York Times” kupuje Wordle
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńHej,
co tam majaczy na horyzoncie? O, widzicie, jak pędzi w naszą stronę, wzbijając tumany kurzu? Jest już coraz bliżej… Przecież to nadciąga WEEKEND! 🤩
A skoro lada moment ten szacowny gość zawita w naszych progach, pora na podsumowanie efektywnego tygodnia!
Meta zabiera się za edukację
W Polsce ruszyła platforma edukacyjna Get Digital. Zawiera instruktaże dotyczące m.in. dobrego samopoczucia w sieci oraz cyfrowych możliwości.
Materiały przeznaczone są dla nauczycieli, rodziców oraz uczniów. Czy to pewnego rodzaju rekompensata za skutki uboczne korzystania z mediów społecznościowych przez miliony nastolatków? Zobaczymy. 🤷♀️
Internety straszą wyłączeniem Facebooka i Instagrama
Ale spokojnie, na razie tylko w Unii Europejskiej. 😛
Dlaczego?
👉 Meta opublikowała roczny raport, według którego europejskie przepisy o prywatności danych osobowych mocno ograniczają przesyłanie, przechowywanie i przetwarzanie informacji na temat użytkowników z Europy na serwerach w USA.
O szczegółach donosi NowyMarketing, a na BRIEF.PL oraz DailyWeb przeczytacie o facebookowym początku końca.
Adidas odważył się pokazać piersi
Kilkadziesiąt nieocenzurowanych i nieretuszowanych biustów pojawiło się w najnowszej kampanii promującej sportowe biustonosze. Choć kontrowersyjny — pomysł cieszy się serdecznymi reakcjami wśród kobiet. To odpowiedź na ciałopozytywny trend, skupiający się na ukazywaniu różnorodnych i prawdziwych kobiecych sylwetek.
Dowiedzcie się, dlaczego w temacie sportowej bielizny wsparcie to podstawa.
A czy Wy wciąż szukacie pomysłu na efektywny marketing? Pora przejść do działania i umówić się na konsultację u profesjonalistów zpomyslami.pl!
Lubicie gry i łamigłówki?
A przeglądać prasę w internecie?
Jeśli na oba pytania odpowiedzieliście: „tak”, to jesteście idealnymi klientami magazynu „New York Times”. Spółka kupiła słowną grę Wordle (polskojęzyczna wersja tej zabawy to „Literalnie”), polegającą na odgadywaniu pięcioliterowych słów w sześciu próbach.
Ile zapłaciła za coraz popularniejszą łamigłówkę? Tego dokładnie nie wiemy, ale Reuters podaje pewne przypuszczenia. Mało? Dużo? Jak myślicie?
To tyle na dzisiaj. Do zobaczenia wkrótce! 😘
Komentarze