Blog

O nowej wersji WordPressa, aktualizacjach Google Chrome i Google Ads oraz transformacjach Instagrama

Puk, puk…
Kto tam?
Jak to kto? 🤔 WEEKEND! 🤩

Wpuśćcie do siebie już teraz weekendową atmosferę i zróbcie sobie małą przerwę na kawkę. ☕ A wiadomo, że z piątkową kawką najlepiej smakuje podsumowanie efektywnego tygodnia! 🥳

W dzisiejszym odcinku będzie dużo o zmianach. Na lepsze czy na gorsze – o tym będziecie musieli zdecydować sami.

Tymczasem…

WordPress ma ponad 1000 modyfikacji

Jedna z najpopularniejszych platform CMS właśnie wyszła w wersji 6.0 i dumnie nosi nazwę Arturo. Z tak licznymi poprawkami i ulepszeniami WordPressa zmierzą się nie tylko deweloperzy, ale również sami użytkownicy. Sporo ułatwień pojawiło się wokół tworzenia treści, zwiększona została także wydajność, dzięki której Wasza stronka powinna śmigać jak małe autko. 💨

O tym, co nowego na platformie przeczytacie na dailyweb.pl. (Pssst… 🤫 Czeka tam na Was niespodzianka – pełna lista zmian w pigułce!).

Google Chrom wprowadza nowości na 102

Kolejna aktualizacja Chroma i kolejne ułatwienia! 🙌 Tym razem są to m.in. skróty klawiszowe pomagające nawigować między otwartymi kartami. Chcecie przenieść kartę w inne miejsce? Wystarczy nacisnąć Ctrl + Shift i Page Up lub Page Down i voila! – gotowe!!

Co więcej, podczas meetingów online wreszcie będziecie mogli kontrolować prezentację z poziomu osobnej zakładki. Kartę z Waszym dziełem udostępnicie uczestnikom spotkania i jednocześnie pozostaniecie w oknie wideokonferencji.

O innych cudach na Chromie 102 pisze redakcja chip.pl, a zainteresowanych zmianami w ekosystemie Google Ads odsyłamy tu. 👈

Instagram zmienia swoje oblicze

No dobra, na razie tylko kombinuje z gradientem w logo i czcionką (która od teraz zwie się Instagram sans). Kto chce wgłębić się w szczegóły na temat kosmetycznych zabiegów Instagrama, tego zapraszamy na socialmediatoday.com.

A jeśli sami chcecie podrasować image Waszej firmy – chodźcie do nas! 💡 Zadbamy o spójną i wyrazistą identyfikację wizualną Waszego biznesu, by ułatwić komunikację z klientami i wzbudzić zainteresowanie ofertą. Sprawdźcie, jak odmieniliśmy współpracujące z nami marki!

To tyle na dzisiaj. 😉

Udanego weekendu! 👋

Komentarze