Blog

Mark Zuckerberg o AI i nowy kubek od Stihla

Długi weekend majowy był, ale się zmył. 🙄

Na szczęście znowu piątek, 🤩 no i zgodnie z tradycją przegląd ciekawostek i newsów marketingowych. ☝️

Jak Maj, to Majówki, ale też… Matury! 😱

Wyczytaliśmy, że Decathlon chce wprowadzić maturę z WF‑u i nawet już zbiera podpisy w tej sprawie. Noo, że tak skwitujemy: tego jeszcze nie grali.

Jak Maj to też… “Must-do” w ogrodzie. 😅 Przyznajcie się, kto wciąż odkłada odpalenie piły czy kosiarki na później? Może nowy kubek od Stihla zmotywuje Was do wiosennych prac na działce. 🤭 Jeśli zaś potrzebujcie jeszcze bardziej spersonalizowanego gadżetu to zapraszamy do kontaktu. 🤙 Robimy firmowe (np. logo) czapki, długopisy, notesy i inne cuda wianki! 😁 A jak nie macie swojego logo, to też Wam zaprojektujemy, o!

Okazało się, że sztuczna inteligencja 🧠 nie jest w stanie zastąpić kreatywności dyslektyków, po tym jak Virgin wraz z organizacją charytatywną Made by Dyslexia stworzyli kampanię, w której proszą AI o odtworzenie najbardziej znanych dzieł twórców z dysleksją w dziedzinie kultury, sztuki i technologii. Brawa 👏 dla nich za wspieranie dyslektyków, a wyniki eksperymentu sprawdźcie sami.

 

Wiecie kto w Polsce ma najwięcej followersów na Instagramie? Robert Lewandowski. Zasłużył, co nie? 😎 Tuż za nim w rankingu jest konto modelki Caroline Derpienski. Każde jej zdjęcie ma +/1 100 tys. polubień i 300 komentarzy. Zapytacie jak to możliwe? 🤔 No właśnie nie możliwe… całe to konto to jedna wielka ściema.

Żebyśmy się zbytnio nie przejęli tą dramą, 😏 czas na trochę uśmiechu. 😁 Spójrzcie na tę parodię. Aubrey Plaza prześmiewczo komentuje mleko pochodzenia roślinnego. 🥛

Zanim się pożegnamy, zobaczcie sobie tę reklamę, stworzoną przez AI. Zasługuje na uwagę.

Ogromny potencjał sztucznej inteligencji dostrzegł również Mark Zuckerberg, który porzuca Metaversum i skupia się na AI. 🤓

No to teraz możemy się już pożegnać, wszystko Wam przekazaliśmy. 😜

Paaaa!

Komentarze