Blog

Kto ma kryzys w social media?

Hejka 👋👋

Witajcie po długiem weekendzie. Zrelaksowani i pełni pozytywnej energii?
To działamy 🤗i proponujemy myśl na ten tydzień… “Pracuj, aby się stawać, nie aby zdobywać”.
Stawać się oczywiście bardziej efektywnym 💪💪💪

Początek tygodnia wprawdzie przyniósł złe wieści, zapowiadając koniec Snapchata! Jednak może duszek wyciągnie efektywne wnioski i nie wyzionie ducha? Jak wynika z badania YouGov, sympatia do aplikacji spadła do poziomu sprzed dwóch lat 😱😱😱

W porównaniu z tym, jak szybko i intensywnie rozwija się Facebook i Instagram, duszek ma poważny problem 👻👻 Z drugiej strony dziennie korzysta z niego wiele osób. Według danych zamieszczonych w ostatnich wynikach kwartalnych jest ich około 191 milionów. W samej Europie – 82 miliony. Jak myślicie, jest jeszcze nadzieja dla duszka? 🤔

Władze Papui-Nowej Gwinei też chciały efektywniej! Czy im to wyszło?
Wiecie, że zablokowały na miesiąc dostęp do Facebooka na terenie całego kraju?😲 Będą weryfikować fake konta i sprawdzać, jak obywatele korzystają z serwisu 😱
Jest to podyktowane tym, że rząd ma coraz większe obawy co do bezpieczeństwa swoich obywateli na Facebooku.…jednak inni doszukują się tutaj małego spisku 😱 Uwaga 📢📢📢
Zachodnie media podają, że gwinejski rząd rozważa budowę własnej, alternatywnej dla Facebooka platformy społecznościowej 🤔🤔🤔…co będziemy z uwagą dla Was śledzić!

Miniony tydzień sprzyjał także odkrywaniu 😎 Lubicie infografiki? Natrafiliśmy na taką, z którą chcemy się z Wami podzielić 💪💪

 


źródło: digitalinformationworld.com

Każdego dnia przeznaczamy na aktywności w sieci część dnia, którą może stanowić nawet kilkadziesiąt godzin 😎😎😎, a media społecznościowe wciąż zyskują na popularności!
W ciągu 6⃣0⃣ sekund trwa starcie o Twoją uwagę i zaangażowanie.

W ciągu tylko minuty 973 tysiące użytkowników loguje się na Facebooku, a Instagram jest scrollowany 174 tysiące razy.

A teraz wyobraź sobie, że tam są Twoi klienci 👉 musisz walczyć o ich zainteresowanie. Dlatego tak ważna jest obsługa klienta w mediach społecznościowych. W końcu, jak pokazują najnowsze badania 90% z nas korzysta z social media celem bezpośredniej komunikacji z marką. Oczywiście przybywa konsumentów, którzy spędzają w sieci coraz więcej czasu, ale nie zapominajmy o konsumentach, którzy wciąż czytają papierowe wydania gazet, a swoje decyzje zakupowe podejmują w oparciu o tradycyjne reklamy. Mówimy o tym, przy okazji Dnia Drukarza 📰📰📰 Dla drukarza najważniejszy jest gen pigmentu, dla social media ninja — gen efektywności, ale każdy z nich dba, by poprzez swoją pracą stawać się coraz lepszym.…dla swojej i Twojej firmy 💪💪💪

Komentarze