Zastanawiasz się nad prowadzeniem firmowego bloga? Przyjrzyjmy się korzyściom!
Autor: zpomyslami w Efektywne Wsparcie💡 pomysłowy Pro Tip
Prowadzenie firmowego bloga — przyjrzyjmy się korzyściom: 🕵️♀️
✅ Promocja marki — tutaj możesz rozszerzyć swoją ofertę, opowiedzieć o niej więcej, blog to kolejne “miejsce” w sieci, gdzie możesz się reklamować, z tym że tutaj już bardziej osobowo, z czym wiąże się kolejny punkt ⤵️
✅ Budowanie zaufania — na wolnym rynku konkurencja jest duża, o tym, u kogo nabywca zdecyduje się na zakup decyduje często właśnie zaufanie; blog jest właśnie tym miejscem, gdzie klienci mogą poznać Cię bliżej, bardziej personalnie; na blogu nie przedstawiasz już swojej oferty, ale pokazujesz dlaczego sprzedajesz konkretne dobra lub usługi, wyrażasz opinię
✅ Powiększenie zasięgu strony www — blog działa trochę na zasadzie podstrony — dodaje treści do indeksu wyszukiwarek, w skutek czego powstaje pajęczyna słów, po której łatwiej trafić na Twoją witrynę
✅ Miejsce kontaktu z klientami — poprzez prowadzenie bloga, możemy wzbudzić zainteresowanie naszym produktem nawet przypadkowych odwiedzających; doskonałą opcją na budowanie relacji jest też oczywiście sekcja komentarzy
✅ Inwestycja w przyszłość — muszę Cię tutaj zmartwić… blogowanie jest dość czasochłonne, a na efekty trzeba trochę poczekać, ale jeśli będziesz systematyczny, a Twoje wpisy będą interesujące — efekty przyjdą na pewno. Cierpliwości 🙃
Komentarze