Blog

Koniec Stories na YouTube i kreatywność McDonald’s

Hejo, jak tam się macie? 😃 Mamy nadzieję, że u Was wszystko w porządku! 😎

Dziś zaczniemy poważnie…

Wiedzieliście, że stoimy w obliczu szóstego masowego wymierania zwierząt? 😱 Ziemia 🌍 w alarmującym tempie traci swoją bioróżnorodność i coraz więcej gatunków jest zagrożonych wyginięciem. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Ogilvy, które we współpracy z Ogrodem Zoologicznym w Lizbonie stworzyło specjalną kampanię dla WWF. Zespół stworzył specjalną czcionkę typograficzną – Endangered Typeface, której każda z liter reprezentuje dany zagrożony gatunek zwierzęcia. Brawa za świetną inicjatywę i POMYSŁOWOŚĆ! 👏

A teraz sprawdźmy co tam w naszych SM. Okazuje, że Instagram pracuje nad nową aplikacją, która ma dawać możliwość tworzenia postów podobnych do tych na Twitterze. Premiera prawdopodobnie już w tym miesiącu. 📆 Instagram — dobre posunięcie, a Twitter no cóż… “mamy problem”. 😬

YouTube z kolei rezygnuje ze Stories. Gigant streamingu wideo zapowiedział, że daje sobie spokój z formatem. 🙅 Najwyraźniej Relacje niespecjalnie dobrze się przyjęły, skoro YouTube nie dość, że nie promuje Stories na stronie głównej, to podjął decyzję o całkowitym wygaszeniu tego formatu publikacji.

A jakie plany na weekend? 🥳

Dobry film brzmi dobrze! Na Neflixie na pewno coś się znajdzie. Aaaaa… apropo — macie konto ze znajomymi do spóły? Ważna informacja dla Was: Od teraz taka opcja będzie łączyć się z dopłatą. Za każde konto, które będzie podłączone do naszego planu subskrypcyjnego, ale nie będzie używane w naszym gospodarstwie domowym, trzeba będzie dopłacić dodatkowo 9,99 zł. 💰

Może skusicie się na film z Natalią Janoszek w roli “głównej”? Mimo tego, że nie wypowiada ani słowa w tej produkcji to zrobił się wokół jej roli spory szum. 🫢 Internauci śmieją się, że “jest znana z tego, że… jest znana”.

Dobrym planem na weekend jest też kolacja w restauracji. Jednak co zrobić, kiedy nie ma wolnych stolików? McDonald’s 🍔 i temu by zaradził. Podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Mediolanie — Fashion Week wykorzystał słupki miejskie i przy pomocy papieru i swojej kreatywności zrobił z nich STOLIKI! Zawsze powtarzamy, że oni to umieją w marketing. 😄

Bez względu na to, czy wybierzecie Netflixa, czy McDonad’s życzymy Wam udanego weekendu! 😄

Komentarze