Koniec Google Optimize i nowe opcje na platformach społecznościowych.
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńHej! 👋 Mamy nadzieję, że miniony tydzień zaliczacie do udanych i że nie dopadła Was żadna jesienna chandra?! 🙃
Mamy dla Was garść nowinek z Internetów. 😎
👉 Asystent AI, nowe filtry na Instagramie czy nowe naklejki AI dostępne w komunikatorach. O co chodzi? — O nowe funkcje zaprezentowane przez Meta. Firma podjęła również współpracę z Microsoft. Oprócz tego urozmaica chatboty i dodaje do nich głosy różnych celebrytów oraz postaci z bajek czy filmów. 🤩 Mark na ostatniej konferencji Facebooka zapowiedział, że wszystkie ich aplikacje będą napędzane przez AI.
👉 Meta opublikowała też nowy raport, w którym analizuje kluczowe zmiany w konsumpcji, jakie marki powinny uwzględnić w swoich działaniach marketingowych i zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, które wg niej wszystkie firmy powinny wziąć pod lupę. Jako firma generująca większość swoich dochodów z reklam zachęca firmy do zwiększania wydatków na reklamy. Przypadek? 🤪
👉 To koniec Google Optimize. 🔚 Usługi Google Optimize i Optimize 360 przestały być dostępne 30 września 2023 r. Było to głównie spowodowane chęcią wprowadzenia skuteczniejszych rozwiązań i integracji z innymi produktami, a także inwestycja w testy A/B w Google Analytics 4.
👉 Tik Tok bez reklam za 4,99 dolara za miesiąc. Dużo czy mało? 🤔 Zdania są podzielone. Platforma wprowadziła subskrypcję, oczywiście jest ona dobrowolna — nie trzeba jej kupować.
👉 TikTok uruchamia „Kreatywnego asystenta”, który pomaga w procesie tworzenia reklam. Narzędzie opiera się na AI 🧠 i ma poprowadzić marketerów przez różne aspekty procesu tworzenia kampanii, a nawet tworząc przykładowe skrypty reklam na podstawie narzędzia w Creative Center. Chcesz ulepszyć proces marketingowy na TikToku? Sprawdź tę opcję.
👉 X dodał kolejny element, który ma pomóc twórcom zwiększyć interakcję z płacącymi subskrybentami 🤑 – twórcy mogą teraz włączać czaty tylko dla subskrybentów.
👉 Branża spożywcza i napojów ostatnio mocno opiera się na Snapchacie. Dlaczego? Co sprawia, że Snapchat jest wyjątkowy i różni się od innych platform? Przecież w cyfrowym świecie jest tyle możliwości.… Poznajcie 5 powodów, które determinują wybór spożywczych marek. 🛒
👉 Tymczasem YouTube wprowadza nową analizę subskrybentów, która pomaga w planowaniu treści. I chociaż w przypadku niektórych kanałów mogą one nie zapewniać zbyt wielu informacji, w miarę dalszego rozwoju i poszerzania swojej obecności w YouTube zrozumienie tych szczegółów może odegrać kluczową rolę w maksymalizacji wydajności Twoich treści.☝️
Czas na szybkie newsy. 💥
🚀 Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera młodego pokolenia Mata, tym samym stał się on pierwszym polskim artystą, którego wizerunek przedstawiono podczas meczu FC Barcelony.
🚀 LEDowa Kula w Las Vegas - już otwarta, już można podziwiać! Zerknijcie, na co poszło dwa miliardy (!) dolarów. Szukacie miejsca na reklamę? Na kuli kosztuje “jedynie” 450 000$ za jeden dzień.
🚀 Z kolei jeśli szukacie mieszkania to.… Dom Shreka jest do wynajęcia.
To tyle newsów na dziś. Miłego weekendu! 🤩
Komentarze