Odważny marketing przepisem na sukces
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńCześć cukiereczki! 🤭
Jeśli Wasze postanowienia noworoczne o zdrowej diecie odeszły już w niepamięć i właśnie wyciągacie opakowanie czekoladek, 🍫 koniecznie sprawdźcie ich gramaturę. Ostatnio popularny staje się marketingowy myk — downsizing 📉- pytanie tylko czy chcą odchudzić nas czy nasze portfele? Sprawdźcie jak wygląda inflacyjna wersja Toffifee. Na Twitterze też już o tym głośno. 🤭
Pomyślicie, że uczepiliśmy się tych słodyczy dzisiaj, ale mamy dla Was kolejną ciekawostkę z czekoladowego działu. 😜 Przepraszamy, jeśli narobiliśmy Wam ochoty na małe co nie co, ale nie mogliśmy się oprzeć, aby poinformować Was o nowej żeńskiej paczce M&M’s. Feministki jak widać nie lecą w kulki. 😎
Kreatywnie, trzeba przyznać. Ale OOH to się dopiero nazywa kreatywność. 😱
Rok 2022 udowodnił, że żeby marketing był dobry musi być odważny. Eksperci wymieniają działania marki YES, które zresztą zostały wyróżnione Grand Prix Effie. McDonald’s i ING również pokazały co potrafią. Czy można przewidzieć jaki będzie marketing w 2023? Jaki być powinien by przynosił efekty? 🤔 Eksperci mają już pewne przypuszczenia, ale my wiemy, że na pewno będzie wyzwaniem. 💪
Twitter też się zmienia. Od następnego miesiąca wpisy będą mogły mieć aż do 4000 znaków. Jak myślicie, będzie to Twitterowy gamechanger? 🕵️♀️
Ale, ale.… to wszystko nic. Sprawdźcie to 👉 z udziałem Ryana Reynoldsa. Jeśli nasz wpis miał w sobie dziś tyle cukru co tort, 🥮 to TOOOO jest wisienką na torcie! 🍒
Słodkiego, miłego weekendu życzymy. 👋
Komentarze