Blog

Karoce Ubera i Free Now w Londynie oraz interaktywny robot Lewitec w sieci sklepów Lewiatan.

Cześć Wam! 👋

No wreszcie pogoda się poprawiła i wyszło słońce. ☀️U Was też? Korzystacie z naturalnej witaminy D? 😄

A apropo wiatminy D… Przezroczysty billboard, a właściwie sama rama, bez wypełnienia, billboard zrobiony z odblaskowego tworzywa, które odbija promienie słoneczne i tym sposobem rzuca światło na budynki, będące zwykle w cieniu oraz specjalnie umieszczone na przystankach miejsca do siedzenia, które są skierowane w stronę słońca. O co chodzi? O chwytliwą kampanię soku pomarańczowego Minute Maid, wykorzystującej przede wszystkim… promienie słońca właśnie! 🌞 Udowodnili, że w prostocie siła i świetnie podkreślili, że w ich produkcie znajdziemy sporą dawki witaminy D.

A teraz bardziej na poważnie. Na dniach do Sejmu wpłynie projekt ustawy, której celem jest zwalczanie patostreamingu i traktować je jako przestępstwo. 👍 Za nowelizację odpowiada Ministerstwo Sprawiedliwości, na czele z ministrem Zbigniewem Ziobro. Sam zamysł jest super, jednak to  jak będzie brzmiała ustawa jest kluczowe, ponieważ może to albo (co bardzo dobre) usunąć twórców działających w ten sposób lub na wszystkich nałożyć mocna cenzurę treści.

A teraz chcemy Wam kogoś przedstawić. Lewitec — samodzielny robot wspierający sprzedaż w sklepach Lewiatan. 🤖 Sklep idzie w ślady Carrefoura i wypuszcza swojego robota. Jego zadaniem jest pomoc w sprzedaży produktów — zachęcanie do wybrania towarów objętych promocją, które obwozi między półkami sklepów Lewiatan. Wchodzi w interakcje z każdym, kogo spotka, uatrakcyjniając proces zakupowy i zjednując sobie coraz więcej przyjaciół.

Śledziliście koronację króla Karola III? 👑 Może przemknęła Wam gdzieś karoca Ubera albo Free Now? Tak, tak, dobrze czytacie. Marki w Londynie zaoferowały swoim użytkownikom możliwość skorzystania z repliki złotej królewskiej karocy jako taksówki. To się nazywa prawdziwy real time marketing.

Meta zapowiada wycofanie sklepów na Facebooku i Instagramie. Nie będziemy już zatem mogli oznaczać produktów w postach, rolkach i relacjach. 🛍️ W przypadku Mety nigdy nic do końca nie wiadomo, więc dokładnej daty też jeszcze nie znamy, jako, że w komunikacie pojawia się kilka dat. Zmiany też nie bralibyśmy za pewnik, aczkolwiek jest ona wysoce prawdopodobna.

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie wspomnieli o AI. Kupujecie w HalfPrice? Sklep stworzył kampanię reklamową, w całości wygenerowaną przez sztuczną inteligencję. 🧠 Wygląda na to, że kolejna granica została przekroczona. Reklama na prawdę robi wrażenie. Pozostając w temacie AI sprawdźcie jeszcze koniecznie porównanie tych samych promptów w każdej wersji MidJourney. To jest niesamowite.

To już wszystko na dziś, uciekajcie na słoneczko. 😎 Miłego weekendu. 😁

Oby tylko pogada się utrzymała! ✊

Komentarze