Blog

Jakie nowości testuje obecnie Facebook i Instagram?

Hejka 🤗 Wpadliście już w szał przedświątecznych zakupów? Bo wujcio Facebook, tak! Szykuje dla Was nawet pewną nowość, od której zaczniemy nasz efektywny tydzień.

Facebook testuje transmisje wideo dla sprzedawców

Facebooku zapowiada tryb transmisji wideo dla sprzedawców, a to z racji tego, że cieszą się one dużym wskaźnikiem zaangażowania odbiorców. Tryb dla sprzedawców, ma wykorzystać to zaangażowanie, celem generowania bezpośredniej sprzedaży. Co prawda, wciąż ciężko znaleźć dokładniejsze informacje o nowej funkcjonalności, ale jeśli marki dobrze wykorzystają nową opcję, mogą znacząco podnieść swoje wyniki sprzedażowe. Wedle zapowiedzi Facebooka nowa opcja transmisji ma pozwolić markom na płynną sprzedaż i szybsze domykanie koszyka. Brzmi efektywnie, a o szczegółach będziemy Was na bieżąco informować 💪👌

 

sprzedaż live video

źródło: socialmediatoday.com

Ponadto wujcio Facebook testuje teraz możliwość wyciszania wybranych słów 🚫

Co da Wam ta funkcja? 😕🤔
Sprawi ona, że nie będą się Wam wyświetlać — w feedzie treści, które zawierają wybrane słowa kluczowe 👌 .…i to przez 30 dni!

I co dalej?
Chodzi o Wasz większy komfort! W końcu wyciszenie wybranych słów przełoży się na spędzany, na portalu, czas .…i wyniki sprzedażowe samego Facebooka 😋😋

To jednak nie koniec nowości od Facebooka. Poznajcie funkcję #TodayIn 👉🆕 będzie pokazywał wiadomości lokalne i powiadomienia od stron samorządowych 😁 Jak przystało na wujcia, nowość najpierw pojawiła się w USA, ale trzymamy kciuki, by zawitała także do nas. Co ciekawe Facebooka postanowił wprowadzić wspomnianą funkcję, jako odpowiedź na duże zapotrzebowanie na treści lokalne, które zgłaszali użytkownicy Facebooka.

Jaka jest Twoja opinia — chcesz być na bieżąco z wydarzeniami, wiadomościami i komunikatami związanymi z Twoją okolicą❓

Udostępnianie w Stories jako domyślna akcja przycisku “Share”

Pamiętacie, jak informowaliśmy o tym, że Facebook pozwoli udostępniać posty stron bezpośrednio w prywatnych Stories użytkowników? No właśnie! Facebook testuje udostępnianie do Stories, jako domyślną opcję przypisaną przyciskowi “Share”!

Tym samym w przypadku naciśnięcia przycisku “Udostępnij”, dany materiał zostaje automatycznie przystosowany do formatu Stories. Zaś po przejściu dalej, możemy wybrać udostępnienie treści w News Feedzie. Wówczas użytkownicy oglądający Stories mogą przejść do standardowego posta, przeczytać komentarze lub dodać reakcję.

Instagram także szykuje nowość — pozwoli dzielić się treściami z wybraną grupą znajomych

share stories

Nowa opcja dla użytkowników

 

Nowość od Instagrama pozwoli Wam na udostępnianie treści, tworzonych na platformie Stories, dla wybranej wąskiej grupy znajomych. Już niebawem w aplikacji pojawi się opcja pozwalająca na udostępnianie konkretnych treści w Stories jedynie określonej przez użytkownika wąskiej grupie odbiorców. Osoba należąca do adresatów, wybranych przez autora treści, zostanie o tym poinformowana, poprzez specjalną ikonkę. Czekamy z niecierpliwością 💪💪

Na koniec dzisiejszego wpisu, zostawiliśmy dla Was świeżutki news!

Już niedługo, jako pierwsi na świecie, odwołamy się od blokady na Facebooku!

Ministerstwo Cyfryzacji i Facebook podpisali porozumienie, w ramach którego będziecie mogli poddać się dodatkowej weryfikacji odmowy dotyczącej odwołania od decyzji o blokadzie treści na Waszym profilu.

Samo odwołanie się od blokady będzie możliwe w dwóch przypadkach:

  • Profil (lub strona) mieści się w określonej przez Ministerstwo kategorii
  • Facebook odrzucił pierwsze odwołanie użytkownika lub przez 72 godziny nie udzielił pomocy.

💪💪💪 Efektywnego tygodnia!

Komentarze