Jak marki walczą o ochronę środowiska?
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńEco butelka Coca-Coli, Vurger King i ekologiczny koncert grupy Coldplay
Cześć! 👋
Koniec tygodnia daje Wam się we znaki? Uszy do góry — przed nami DŁUGI WEEKEND! 🤩
A skoro weekend za pasem, to zapraszamy na efektywne podsumowanie tygodnia! Tym razem będzie sporo o ekologii, ale zanim do niej przejdziemy…
Czy wiecie, która światowa marka jest NAJDROŻSZA?
Bingo!
Wśród najdroższych marek na świecie niezmiennie króluje Apple!
Według Interbrand, twórcy najnowszego rankingu, na siłę marki składają się:
👉 leadership (przywództwo),
👉 engagement (zaangażowanie) oraz
👉 relevance (wartość).
Proste, prawda?
Jednak zanim ruszycie na podbój świata ze swoją marką, przeczytajcie nasze wskazówki Jak przeprowadzić rebranding firmy. 😉
O raporcie Interbrand doniósł nam Mariusz Łodyga na swoim fanpage’u.
Na 6. miejscu wspomnianego rankingu znajduje się Coca-Cola, która coraz śmielej zaczyna działać na rzecz ekologii. W ramach wizji „Świat bez odpadów” koncern zaprezentował pierwszą butelkę wykonaną w 100% z materiałów pochodzenia roślinnego.
Szczegóły produkcji znajdziecie w artykule na portalu nowymarketing.pl.
O tym, że trzeba chronić naszą planetę przypomniało sobie również BMW (cieszące się 12. miejscem w rankingu). Firma ogłosiła, że do 2024 roku zakończy produkcję silników spalinowych w swojej głównej fabryce w Monachium. Póki co, BMW ma dostarczyć pierwsze na świecie mobilne akumulatory koncertowe na nadchodzącą trasę zespołu Coldplay. Nowe systemy zasilania zastąpią dotychczasowe generatory wykorzystujące olej napędowy.
Przeczytajcie koniecznie więcej o proekologicznych planach czołowego producenta samochodów.
Na koniec coś dla wszystkich, którzy są jeszcze przed obiadem. 😋
Wegetarianie mogą głośno klaskać i wiwatować na cześć Burger Kinga! Sieć otworzyła wegetariańską restaurację. Na razie bezmięsny Whopper i roślinne nuggetsy dostępne są w Hiszpanii, ale jeśli pomysł chwyci — fastfoodowy potentat nie wyklucza otwierania kolejnych wegetariańskich punktów na całym świecie.
Zobaczcie, jak wygląda Vurger King.
Po więcej ciekawostek ze świata marketingu sięgnijcie tutaj.
To co, widzimy się za tydzień? 🧐
Komentarze