Google wprowadza reakcje emoji w Gmailu i i o nowościach na Instagramie
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńHejo, hejo! Trzy, dwa, zero! 😃
Na początek ciekawa historia. Wyobraźcie sobie stłuczkę z Ferrari za bagatela 8 mln złotych! 😱 Ta sytuacja wydarzyła się na prawdę! Przytrafiła się mężczyźnie, który za swoją polisę w Warcie zapłacił jedyne 400 zł. Firma pokryła koszt zgodnie z umową i wykorzystała sytuację do kreatywnej reklamy. Zderzak zawisł w siedzibie firmy i przeszedł do historii.
Na TwitterzeX ciągle jakieś nowości. Tym razem ma to być zrezygnowanie z liczb komentarzy/repost/like (będą widoczne dopiero po kliknięciu na post). Widoczna ma być jedynie liczba wskazująca na zasięg postu. Czemu ma to służyć? Według Elona timeline będzie dzięki temu bardziej czytelny. 🤓
Meta udostępnia narzędzia AI służące generowaniu reklam. 🧠 Ich testy trwały kilka miesięcy i zakończyły się sukcesem. Sztuczna inteligencja pomoże m.in. stworzyć wizualizację różnych formatów reklamowych czy pozwoli zmienić tło na grafikach produktowych. Meta poinformowała, że pracuje także nad narzędziem służącym do przesyłania wiadomości biznesowych.
Czym się różni marketing w SM od tradycyjnych mediów? Pozwala na interakcję z użytkownikami. Reklamy w social media to coś więcej niż dobre copy i kreacja. ☝️ To wielka szansa, ale też wyzwanie, bo opinie w sekcji komentarzy nie zawsze są pozytywne. Tutaj kilka dobrych praktyk, którymi możecie się kierować, aby Wasze reklamy nie tylko przyciągały wzrok, ale także angażowały i konwertowały.
Nowe opcje wkrótce na Instagramie. 🆕 Zostały one ogłoszone podczas eventu “Instagram University” w Nowym Jorku. Instagram twierdzi, że nowe funkcje mają na celu zwiększenie atrakcyjności platformy wśród użytkowników w wieku od 16 do 25 lat i utrzymanie ich zaangażowania w aplikację, zamiast przechodzenia do TikTok.
Jedną z nowości są naklejki świąteczne. “Last Christmas” niedługo we wszystkich marketach, a tymczasem Instagram eksperymentuje z nowymi naklejkami, aby ułatwić zaangażowanie w okresie świątecznym. 🎄
Google wprowadza reakcje emoji w Gmailu. Firma ogłosiła, że doda do Gmaila reakcje emoji, co umożliwi szybszy i prostszy sposób odpowiadania na e‑maile bez konieczności używania np. prawdziwych słów do wyrażania siebie. Ma to sens, ponieważ coraz więcej osób jest obecnie przyzwyczajonych do szybkiego odpowiadania na wiadomość za pomocą prostej odpowiedzi emoji. 😃 Z drugiej strony — czy serio tak trudno jest odpisać na maila?
Jeszcze dodamy kilka szybkich newsów. ⤵️
💥 Nie miałem z tym nic wspólnego, czyli Tom Hanks zniesmaczony reklamą dentystyczną 🦷 z wersją AI jego postaci.
💥 Niezadowolenia nie kryją również użytkownicy Snapa. Nie są usatysfakcjonowani z wyglądu ich cyfrowych sobowtórów. Aktualizacji Bitmoji nie znalazła wielu zwolenników. 😬
💥 No i na koniec musi znaleźć się chwila na maczka. Time for a Big Mac. 🍔
To już wszystko na dziś. 🤗
Trzy, dwa, sześć no i cześć! 👋
Komentarze