Blog

Google Ads — rodzaje kampanii reklamowych [Luty 2020]

Zaczynasz swoją przygodę z Google Ads i chcesz się dowiedzieć, jaki rodzaj kampanii wybrać do prowadzenia swoich działań reklamowych?
Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

 

Platforma Google Ads (którą możesz kojarzyć z jej poprzedniej nazwy Google AdWords) jest rozbudowanym systemem reklamy w internecie, która pozwala na wyświetlanie materiałów reklamowych w wyszukiwarce Google, sieci partnerskiej, reklam graficznych w sieci reklamowej, kampanii zachęcających do instalacji aplikacji oraz zakupu produktu. Dobrze, ale co to oznacza? 🙂

Masz możliwość reklamowania swoich produktów/usług praktycznie na całym świecie! 🌍 Wykorzystaj potencjał najpopularniejszej wyszukiwarki, którą odwiedza ponad połowa populacji świata! 🤯

1. Reklama w wynikach wyszukiwania

 

Na pewno poznałeś reklamy, które pojawiają się na górze wyników wyszukiwania. Jest to pierwszy dobry sposób na trafienie ze swoją stroną do potencjalnych klientów. Kiedy ktoś zacznie się rozglądać za konkretną usługą —  wejdzie na Twoją stronę w poszukiwaniu rozwiązania swojego problemu. 👍

2. Reklama na stronach internetowych

 

Reklama-zpomyslami-na-stronie-internetowej-onet.pl

 

Przeglądasz stronę internetową i widzisz reklamę? Została tam najprawdopodobniej umieszczona za pośrednictwem Google Ads. Jaki udział mają w tym właściciele stron niezwiązanych z reklamowanym produktem? Otrzymują za jej wyświetlanie wynagrodzenie, dlatego np. na stronach informacyjnych jest ich tak dużo. 🖼

3. Reklama wideo na YouTube

 

Reklama wyświetlana na platformie YouTube za pomocą Google Ads

 

Oglądasz filmy na YouTube i co jakiś czas widzisz reklamę. Już wiesz, że pojawiają się one tutaj przez reklamodawców tworzących kampanie przez Google Ads. Wyświetlanie komunikatów na największej platformie wideo ma ogromny potencjał — wykorzystaj go. 🎥

4. Reklama zakupu produktu

 

Reklama zakupu produktów w wyszukiwarce zamieszczona przez Google Ads

 

Ułatw klientom zakup i daj możliwość zobaczenia produktu, nie wchodząc jeszcze na żadną stronę. Pokazanie produktu bezpośrednio w wyszukiwarce może przełożyć się bezpośrednio na konwersje ze sprzedaży, więc dlatego warto nad tym pomyśleć. Testowałeś już takie rozwiązanie? 🤔

5. Reklama instalacji aplikacji

 

Reklama wyświetlana przy pomocy Google Ads zachęcająca do instalacji aplikacji

 

Masz własną aplikację? Zależy Ci na tym, żeby użytkownicy ją instalowali i z niej korzystali? Ten typ kampanii sprawdzi się bez dwóch zdań! Zaprezentuj ludziom swoje dzieło po wpisaniu przez nich w wyszukiwarkę słów kluczowych określających działanie lub kategorię Twojego oprogramowania mobilnego. 📱


 

Podjąłeś już decyzję, czy zaczniesz korzystać z platformy reklamowej Google Ads? 🤔 Choć bardziej powinniśmy się spytać — kiedy zaczniesz korzystać? 😊

Wykorzystaj możliwości, jakie daje internet i zdobywaj klientów nawet wtedy, kiedy śpisz! 😍 Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Nie musisz się zagłębiać w ten temat, ponieważ pomagamy w tworzeniu i optymalizacji kampanii, które przynoszą efekty sprzedażowe. 💵 Z nami możesz także zsynchronizować działania reklamowe w Google razem z tymi, które pojawiają się na Facebooku i Instagramie. Chcesz wykorzystać nasze wieloletnie doświadczenie? Wybierzemy kampanie reklamowe najbardziej pasujące do Twojego produktu/usługi. Wypełnij formularz kontaktowy lub napisz przez Messengera. 📩

Komentarze