Blog

Google Ads — co to jest?

1. Czym jest Google Ads

System Google Ads, który możecie także kojarzyć z wcześniejszej nazwy Google AdWords — jest narzędziem do tworzenia i wyświetlania reklam w internecie. Najmocniejszą stroną jest to, że trafiamy z naszymi komunikatami do największej wyszukiwarki świata, którą jest Google. Co więcej kreacje tekstowe, graficzne, wideo, kampanie produktowe oraz reklamy aplikacji mogą być pokazywane światu poprzez sieć partnerską pośród zewnętrznych stron internetowych. Masz możliwość dotarcia ze swoim produktem lub usługą do niemal całego świata, w ponad 40. językach! 😍

Wpisując przykładową frazę w wyszukiwarce Google możesz zauważyć na samej górze wyniki oznaczone słowem “Reklama”. Jeśli szukasz np. lokalnego salonu fryzjerskiego, to masz okazję na to, żeby potencjalny klient po wpisaniu “Fryzjer + nazwa miejscowości” mógł trafić wprost na Twoją stronę kontaktową! Narzędzie te jest wykorzystywane przez największe firmy świata. Dołącz do nich! ✅

2. Dlaczego to ma sens

Wystarczy zerknąć na statystyki, żeby poznać odpowiedź na to pytanie. Z tej wyszukiwarki korzysta 92% użytkowników! Co miesiąc przeprowadzanych jest ponad 100 000 000 wyszukiwań! Stale rośnie liczba klientów kupujących przez internet. Porównując takie reklamy z tradycyjnymi formami — jest relatywnie tania, patrząc na wyniki. Efekty takiej kampanii można dokładnie śledzić i mierzyć, na przykład za pomocą Google Analytics. Na rynku wciąż jest miejsce dla każdej branży, mimo stałego rozwoju tej usługi. 📈

Praca z Google Ads

3. Nasze odznaki przyznane przez Google:

  • Google Partner —  status ten otrzymują firmy wykazujące się wiedzą i umiejętnościami z zakresu Google Ads,

 

a) Specjalizacje agencji:

  • Reklama w sieci wyszukiwania — staliśmy się firmą, która w oczach Google pomoże Ci w tworzeniu i optymalizowaniu reklam wyświetlanych w wyszukiwarce. Możemy również udzielić porad w zakresie strategii słów kluczowych oraz planowania budżetu,

 

b) Uzyskane certyfikaty:

  • Reklama w sieci wyszukiwania — Ta specjalizacja obejmuje tworzenie, mierzenie i optymalizowanie kampanii w sieci wyszukiwania oraz zarządzanie nimi,
  • Reklama w sieci reklamowej — Ta specjalizacja obejmuje tworzenie i optymalizowanie kampanii w sieci reklamowej oraz zarządzanie nimi,
  • Reklama mobilna — Ta specjalizacja obejmuje formaty reklam mobilnych, metody ustalania stawek i kierowania reklam oraz sposoby mierzenia wyników i optymalizowania kampanii,
  • Reklama w Zakupach Google — Ta specjalizacja obejmuje tworzenie konta Merchant Center i pliku danych o produktach oraz tworzenie kampanii produktowej Google Ads i zarządzanie nią,

Możecie zobaczyć wszystkie odznaki na oficjalnej stronie Google TUTAJ.

4. Co dają takie osiągnięcia

Jeśli jesteś osobą, która po raz pierwszy trafia na naszą firmę, masz możliwość ocenienia nas przez te umiejętności. Szczególnie, że nie napisaliśmy ich sami, tylko twórca tego narzędzia reklamowego nam je przyznał. Działa to na takiej samej zasadzie, kiedy czytasz opinie internautów na dany temat. Pozwala to ocenić markę z innej perspektywy. Opinie na nasz temat sprawdzisz TUTAJ. 🗨

Komentarze