Blog

Dzisiaj o: najlepszych dniach do sprzedaży online, BMW, Twitterze i Facebooku [ZOBACZ]

Nie mogliśmy się doczekać, żeby Wam przekazać najnowsze newsy ze świata marketingu! Całe szczęście, że już możecie je zobaczyć poniżej: ℹ

1. Bmw zabrało się za odświeżenie logotypu

Zobaczcie, na jaki pomysł wpadli projektanci jednego z najpopularniejszych samochodów na świecie. Ostatnio mogliśmy zobaczyć taką zmianę u Volkswagena. Prezentujemy Wam nowe logo z transparentnymi elementami na miarę 2020 roku. 😎 Podoba się Wam?

PS Naciśnij tweeta powyżej i zobacz inne wpisy ☝😉

2. Automatyczna korekcja zdjęć wrzucanych na Facebooka

Jeśli jesteś użytkownikiem Androida, to najprawdopodobniej dodając zdjęcie do posta, możesz zobaczyć nowy przycisk. Poprawi on kolory Twojego zdjęcia bez wcześniejszej edycji. Będziemy testowali i chętnie podzielimy się wynikami w następnych wpisach oraz na Facebooku. Oszczędź czas, który poświęcasz na przygotowanie każdego posta do publikacji. Optymalizacja zawsze spoko! [screen tutaj]

3. Zobacz najlepsze dni na sprzedaż online

Zastanawiałeś/aś się kiedyś nad tym, kiedy Twoi klienci najchętniej kupują Twoje produkty lub usługi? 🛒 Mamy dla Ciebie przydatne dane, które pomogą Ci odpowiedzieć na to pytanie! 😉

Jak widać na załączonym obrazku: największą sprzedaż online osiągniemy na początku tygodnia. Później jest już tylko coraz gorzej. W weekend osoby często w czasie wolnym przeglądają produkty, ale zanim dojdzie do kupna, muszą się z tym przespać. Proponujemy więc w weekend robić większy PR, natomiast od poniedziałku podgrzewać komunikaty sprzedażowe! 💸

PS Naciśnij tweeta powyżej i zobacz inne wpisy ☝😉

4. Twitter wprowadza nowy format publikacji — Fleets

Słyszeliście już o czymś takim, jak „Fleets”? 🤔 Jest to nowy rodzaj treści, które w przeciwieństwie do tradycyjnych tweetów, nie mogą otrzymywać polubień, odpowiedzi ani retweetów. 🐦 Aktualnie przeprowadzane są testy na terenie Brazylii, natomiast po sukcesie zostaną wypromowane na szeroką skalę. Nie znamy jeszcze oficjalnej daty premiery, lecz na pewno się o tym dowiecie! [screen tutaj] 😎

5. Najlepsze zostawiliśmy na koniec

Najcenniejsze treści tworzymy wyłącznie dla czytelników newslettera! ZAPISZ SIĘ TERAZ 📩

Komentarze