Dużo zmian na YouTube i słów kilka o nowym chatbocie.
Autor: zpomyslami w #EfektywnyTydzieńDzień dobry baaardzo! 😃 Piątek, ulubiony dzień tygodnia większości ludzi, ☝️ więc lecimy z Waszym ulubionym przeglądem Internetów. 👀
🧷 Chat GPT będzie miał konkurencję? Na to wygląda. Elon Musk uruchamia nowego chatbota AI „Grok”. 🧠 Obecnie znajduje się w fazie testów, a jego premierę będą mogli zobaczyć użytkownicy pakietu X Premium+. Właściciel X jest przekonany, że chatbot na jego portalu będzie dokładniejszym źródłem prawdy, szczególnie jeśli chodzi o wiadomości w czasie rzeczywistym.
🧷 Koniec wyświetlania stargetowanych reklam w Unii Europejskiej? 🇪🇺 Owszem. Europejska Rada Ochrony Danych zdecydowała, że Meta musi zaprzestać wyświetlania reklam opartych o zachowania użytkowników w Internecie, ponieważ takie działania stoją w sprzeczności z europejskimi przepisami dotyczącymi prywatności. Meta wprowadza więc format “pay or ok”, czyli opcja bez reklam dla subskrybentów i opcja bezpłatna, równająca się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych i personalizowanie reklam.
🧷 Meta dodaje nowe narzędzia, aby zapewnić twórcom więcej możliwości w okresie świątecznym. 🎁 Poszerzenie oferty cyfrowych prezentów, nowe sposoby promowania konta, wakacyjny program bonusowy i wiele więcej. Ma to dać użytkownikom dodatkową motywację do dalszego publikowania, co pomoże Meta zmaksymalizować przepływ treści w tym okresie.
🧷 Wzrost cen nie omija YouTube. Od listopada nowe ceny. 🤑 Pakiet rodzinny droższy o 12 zł, pakiet indywidualny o 2 zł, pakiet dla studentów droższy o 1 zł. To nie koniec kiepskich wiadomości… To już oficjalne — nie będzie można już korzystać z AdBloków.
🧷 YouTube wprowadza innowacje, testując nowe narzędzia sztucznej inteligencji. Celem jest usprawnienie interakcji między twórcami a użytkownikami. 🤝 Sprawdźcie czego możemy się spodziewać.
🧷 Nie wiesz co oglądać na YouTube? 🤔 Platforma pomoże Ci zdecydować. Właśnie testuje opcję odkrywania filmów Short, aby zwiększyć wykorzystanie treści i zaangażowanie. Losowe odtwarzanie to najnowsza aktualizacja testowana przez YouTube. Funkcja jest inspirowana kanałem Dla Ciebie na TikToku.
I lecimy z szybkimi newsami. 🚀
📢 Hoł, hoł, hoł…Święta za pasem, a więc koniecznie zobaczcie najnowszą kampanię od Coca-Coli.
📢 Okazuje się, że reklamy świąteczne nie zawsze muszą się nam dobrze kojarzyć. Marks & Spencer przeprasza za nieintencjonalne urażenie uczuć odbiorców swojej reklamy.
📢 Zapominasz czasem o systematyczności w nauce języków obcych? Przypomni Ci o niej topniejące logo aplikacji Duolingo.
📢 Kampania „Doritos Silent” — Doritos z myślą o graczach, którzy stanowią ważną grupę konsumentów stworzył funkcję AI niwelującą odgłos chrupania.
📢 Centralna Rada Romów inicjuje działania pod hasłem #StopRomofobii — apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa.
To tyle na dziś! 🤗 Miłego i efektywnego weekendu. 🤩
Komentarze