Blog

Detox FEEDu z Dove i celebrowanie siły społeczności kobiet z Sephora.

Hejka! 🙃

Jak tam minął tydzień, dobrze? Był dla Was szczęśliwy? 😎

Mamy nadzieję, że tak!

Skoro weekend to lecimy do Was jak zwykle z newsami! 📰

Właśnie zadebiutowała platforma BlueSky, Jacka Dorsey’a, twórcy Twittera. Ponoć ma na niej obowiązywać totalna wolność słowa, brak cenzury i możliwości banowania. Sami jesteśmy ciekawi treści, które będą się tam pojawiać.

Panowie, mamy nadzieję, że pamiętaliście o Dniu Kobiet? 🌷Sephora pamiętała na pewno. Z tej okazji firma rozpoczyna kampanię „Together We…”, składającą się z szeregu działań celebrujących siłę społeczności kobiet.

Z okazji 8 marca Sephora rozwija także na całym świecie 🌏 program warsztatów Classes for Confidence, których celem jest budowanie pewności siebie.

Pozostając w tematyce kobiet — chyba uwielbia zakupy. Wciąż rośnie popularność zakupów online. 🛍️ Tutaj pytanie do Was — czy wiedzieliście, że modele i modelki prezentujące ubrania na stornach marek, czasami w ogóle nie istnieją? To fikcyjne postacie do złudzenia przypominające prawdziwych ludzi, wykreowane przez sztuczną inteligencję!

Marki Dove nie musimy chyba przedstawiać. Wielu używa, ale na pewno każdy kojarzy. Firma właśnie rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu, by wesprzeć nastolatki w świadomym korzystaniu z social mediów. Jej celem jest podjęcie realnych działań wspierających nastolatki i ich rodziców, by potrafili powiedzieć „Stop!” i dać „unfollow” toksycznym treściom. Brawo Dove! 💪

Apropo social mediów… Zastanawiacie się czasem jakie treści publikować i w jaki sposób to robić, aby miały zamierzony przez nas odbiór? 🤔 Jak zainteresować i zaangażować obserwatorów? Zachęcać do reakcji, żonglować formatami, czy może organizować konkursy? Sprawdźcie 10 porad na angażujące posty w SM.

Wykorzystajcie rady owocnie i miłego weekendu życzymy! 😄

P.S. Uważajcie na Baby Yoda. 🤭

Komentarze