Blog

Zobacz co daje szybka odpowiedź na zapytanie klienta

Zobacz, co daje szybka odpowiedź na zapytanie. Obsługa klienta w dzisiejszych czasach jest jednym z najważniejszych elementów sprzedaży. Dowiedź się dlaczego! 😎

Wyobraź sobie taką sytuację, że zastanawiasz się nad zakupem. Stwierdzasz, że wyślesz zapytanie do firmy o jakieś polecenie i odpowiedź na nurtujące Cię pytanie dotyczące produktu. Ku Twojemu zaskoczeniu otrzymujesz odpowiedź w przeciągu 5 minut. Czy w takim momencie jesteś bardziej przekonany do zapłacenia takiej firmie — czy nic to nie zmieniło? Oczywiście, że dzięki takiemu traktowaniu masz lepszy obraz marki, która wykazała chęć pomocy. Szczególnie w momencie, kiedy użyli na prawdę miłego języka korzyści i pokazali Ci, jak bardzo im na Tobie zależy. 😍🙏

Wiele przedsiębiorstw oferuje bardzo wysokiej jakości produkty, więc dokonanie wyboru tylko na ich podstawie jest czasem szczególnie trudne. Różnicę można odczuć wysyłając takie same wiadomości prywatne do wielu firm jednocześnie. W zależności od tego, jaką uwagę przykładają do ekspresowej reakcji na takie sprawy, takie efekty będziemy mogli zobaczyć. Jak myślisz, który brand zostanie wybrany? Ten, który odpowiedział po kilku minutach, czy po kilku dniach? No tak, ale u nas nie ma czasu na to, żeby co chwilę sprawdzać skrzynkę odbiorczą. Mamy rozwiązanie i na takie sytuacje! 📝

Osoba płaci kartą za zakupy internetowe - po szybkiej odpowiedzi na zapytanie.

 

 

 

Fajną sprawą okazują się chat boty, które po skonfigurowaniu pozwalają na prowadzenie automatycznej rozmowy. Możesz ustawić najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi, które zostaną wysłane zaraz po ich zadaniu przez klientów. Pamiętaj jednak, że będą także spływały zapytania na tematy, których się nie spodziewasz — tutaj liczy się refleks Twojego zespołu! Przeczytaj, dlaczego warto posiadać firmowe profile społecznościowe 👍

Miejsce może mieć także następująca sytuacja. Klient jest bardzo bliski zakupu, jednak nie umie znaleźć ważnej dla niego informacji w opisie produktu na stronie internetowej. Wysyła więc wiadomość licząc na odpowiedź. Jeśli otrzyma ją wtedy, kiedy będzie dalej przy swoim urządzeniu — sfinalizuje zamówienie. Natomiast kiedy odłoży komputer lub telefon, jest szansa, że następnym razem zacznie szukać od nowa i wybierze konkurencje. Albo w ogóle zrezygnuje z zakupu. Ludzie najczęściej wydają swoje pieniądze pod wpływem emocji — pamiętaj, żeby nie pozwolić na ich opadnięcie. 🤩

Klienci uwielbiają, kiedy pokazujesz im jak bardzo zależy Ci na tym, żeby obsłużyć ich w jak najlepszy sposób. Jeśli mamy polecić jedną rzecz, która spowoduje, że wywołasz u nich takie emocje — będzie to szybka odpowiedź na zapytanie klienta. ⏱

Komentarze